Har gjort en ny design till min hemsida och vill gärna ha lite kommentarer. Den gråa texten på knapparna försvinner nästan eller är i alla fall lite svår att se. animationen i loggan kändes meningslös/jobbig, och ifall du skall ha den där så borde väl centrumet på ringarna vara samma som centrumet på den där ljusa saken IMO Hoppla bara neagtiv svar. <b>Om den är så jobbig som du tycker så får jag givetvis göra så den blir stilla men ville ha något levande på sajten.</b> Hmm jag ska göra en ändring i flashen men blir det inte bra så kör jag det som jag har nu. återkommer senare eftersom måste iväg på ett jobb Har ändrat så det blir lite mer tydligare text fast jag behåller animeringen ett tag till så får jag se vad jag gör eller om jag gör någotting i huvud taget i den delen.Feedback
Den kommer fylla på mer information men vill först få ordning på allt
www.cazz.seSv: Feedback
Sedan motsätter jag mig flash och blider för navigering. Detta för att det känns onödigt. Dessutom drabar det personer med nedsattsynförmåga. Då det ofta använder ett program som läser upp sidan. Sv: Feedback
Sv:Feedback
Men men det är väll det det första handlar om att ta allt negativt så det bara finns positivt saker kvar :)
Andreas Hillqvist:
Jo jag kan göra den mer mörkare texten fast jag få se eftersom jag vill inte förstöra rollover effekten för mycket.
Alla hemsidor jag har gjort hittils har varit textmenyer och tyckte det skulle vara roligt med lite annat speciellt när jag jobbat med flash ett tag nu. Kan ju göra en alternativknapp som man får välja att köra flashmeny eller textmeny.
Simon Dahlbacka:
Om den är så jobbig som du tycker så får jag givetvis göra så den blir stilla men ville ha något levande på sajten.Sv: Feedback
Jag har iofs inget emot att det rör lite på sig när sidan laddas, men jag skulle nog föredra om animering stannar efter ett varv. I övrigt tycker jag animeringen var fräck.
Sedan håller jag med om att de gråa texterna är lite för ljusa.Sv:Feedback
Sv: Feedback
Kanske ska göra en alternativmeny för synskadade eller så men få se som sagt.