Jag har skapat en sida för Elektroniska vykort E-vykort där man kan ladda upp egna motiv och skicka med en hälsning till mottagaren, kolla gärna in den och ge eran åsikt om sidan Lååångsam sida, sen vet jag inte om du har aktiverat funktioner, för inget hände när jag tryckte, eller så berodde det på att det också gick långsamt. Vad gick långsamt , att ladda sidan eller att skicka kort? Måste ha varit nåt med mitt webhotell då, det ska inte vara några problem med sidan, har du testat flera gånger, var det en jpg-fil? Testade bara en gång med jpg, kan vara som du säger något tillfälligt. På webForum fick jag att den var snabb, så det måste vara nåt tillfälligt bara Jag kikade på sidan och tycker att den var riktigt snabb. Det måste med andra ord vara tillfällighet att den råkade vara slö innan. ska inte vara fel på css-en, skicka gärna skärmdump till info@webbisen.com Glömde bifoga information:Min nya sida för E-vykort
Adressen är Http://kort.webbisen.com/vykort Sv:Min nya sida för E-vykort
Sv: Min nya sida för E-vykort
Allt fungerar bra vid flera tester från olika personer och hur lång tid det tar beror ju på bildstorleken, upp till 200KbSv: Min nya sida för E-vykort
Sv:Min nya sida för E-vykort
Sv: Min nya sida för E-vykort
Ett fel jag hittade var när jag tittade på ett vykort jag testade att skicka. Boxen vill inte rama in bilden
- på grund av CSS-fel gissar jag på ;)Sv: Min nya sida för E-vykort
Adress:
http://kort.webbisen.com/vykort/viewCard.asp?id=200504041741181741
Webbläsare:
Mozilla Firefox