Grafiskt är den snygg. tycker att den är snygg... men ogillar svart.. svårläst testa men nån annan färg.. men med samma design. och " Copyright © 2005 www.enclosed.se " hoppar vilt omkring när du klickar på olika länkar i sajten ha ett fast tabell istället Grafiskt är den snygg: "scrollbars visas så flyttar sig innehållet något (har haft samma problem själv, vet inte vad man kan göra egentligen)" Snygg layout och design. Öppna bilderna med denna funktion istället:<code>Sv: Egen hemsida. Massor av kritik tack!
Något som ser skumt ut är om sidorna blir längre så scrollbars visas så flyttar sig innehållet något (har haft samma problem själv, vet inte vad man kan göra egentligen), men du har inte så mycket innehåll så kanske flytta upp allt något?!
Jag tycker det är lite B att man klickar på loggan på "startsidan" så står det www.fdos.se istället för www.enclosed.se.
Inte heller kul att länka till en gästbok som inte fungera - då är det bättre att inte visa menyn alls så länge.
Och till sist låten - så himla dålig att den är bra! ;)Sv:Egen hemsida. Massor av kritik tack!
samma sak gäller det för texten i "kommande spelningar" ha fasta värden i tabellen
//hectorSv:Egen hemsida. Massor av kritik tack!
Om det är så att du använder div-tagen så kam man lägga scroll på dom om jag inte tänker fel.
vilket skulle resultera i att du alltid har samma höjd men kan scrolla om det blir störe text massa.
Annars riktigt snygg sida.låten var så kass att den blir rolig kan ju nästan blien internet klasiker :DSv: Egen hemsida. Massor av kritik tack!
Ett litet tips bara:
Jag brukar lägga in en:
<code>
<script>
<!--
self.focus()
-->
</script>
</code>
I mina popup-rutor (ex. bildarkivet) för att de inte skall hamna bakom webläsaren om man struntar i att stänga de mellan varje bild..
ps. låten var ju kalas.. ;-) ds.Sv:Egen hemsida. Massor av kritik tack!
<script type="text/javascript">
<!--
function Bilden(filename,winTitle)
{
var myImage = new Image();
myImage.src=filename;
properties='height=10,width=10';
var imgWindow = window.open('','',properties);
html = '<html>';
html += '<head>';
html += '<title>'+winTitle+'</title>';
html += '</head>';