<object data="portfolio.html" type="text/html" width="100%" height="100%"></object> Har du prövat border="0" fungerade inte. Vem har skrivit att du skall pröva border="0"? Jag skrev att du skulle pröva style="border: 0". Ibland skiljer det mellan dessa.Kan man ta bort
Är min kod och när jag skriver så så lägs ev ful border runt allt om man tittar på sidan i internet explorer.
Anledningen att jag inte använder iframe är att vi fick i uppgift i skolan att göra hela sidan i XHTML strict.
Och anledningen att jag inte använder stylesheets för att sätta in en scroller är att Opera inte verkar stödja det. (Har kollat runt och det står att den ska stödja det med det fungerar inte med min Opera 8.51).
Så nu undrar jag om det går att bli av med denna fula ram runt <object> i internet explorar?Sv: Kan man ta bort
<object data="portfolio.html" type="text/html" style="width: 100%; height: 100%; border: 0;"></object>Sv: Kan man ta bort
Jag tror inte det är möjligt att ta bort den där bordern men jag kom fram till en annan lösning.
Mitt mål var egentligen bara att få en scroller inuti sidan och till slut löste jag det med en div och overflow, det var en bug i Opera som gjorde att jag inte ville använda det från början men jag hittade en lösning för det problemet.Sv:Kan man ta bort