En klurig fråga angående Firefox. Jag har en sida som visar sig utmärkt i IE och Firefox om sidan ligger i wrooten. Men om sidan är placerad i en mapp under under, tex ny mapp, då laddar firefox bara upp bakgrunden och struntar i resten. Knepigt att svara kanske men sidan består av asp med divar css. ..är det så att du har "skumma tecken" i urlen? typ mellanslag å,ä,ö och sånt? Om det är fallet, så testa utan dom. Nja layoten ligger i en asp fil som har sökvägen Har du kollat hur den genererade koden ser ut? Den brukar kunna ge en del ledtrådar. Problemet som uppstår vad jag kan härleda det till är att firefox inte kan läsa mitt CSS. Jag har byggt sidan med divar och positionerar de i css, där heter de tex #divLeft i css. Och på default.asp blir det Nu har jag hittat problemet, Det har att göra med att jag inte har med firefox i browserchecken. Det är därför den inte visar diven för den står på hidden och browserchecken öppnar den. Hmm Det var ännu värre i slutändan, jag har skrivit lite galet i sökvägen till browerchecken. Så kan det bli... Tackar er som visat intresse att hjälpa till.Firefox
Sv: Firefox
Sv:Firefox
<!--#include virtual="mappen/include/layout.asp"-->
Och den laddar uppenbart inte den filen i sin helhet så fort som jag lägger ner allt en nivå. Ligger defaultfilen i roten så fungerar det men lägger jag defaultfilen i en mapp under så strular det.Sv: Firefox
<div id="divLeft"></div>. Det enda den läser av css:et är body som är utan #.Sv: Firefox