Felande sidan: http://thunderdome.myftp.org/torbjorn/exp/kalender/css: height+hoverlänk får den att hoppa runt?? (Operabug?)
Enkla felbeskrivningen: Dra pilen över ett datum som har en bokning. Popup-rutan ser ok ut i IE6, IE7 och FF2, men i Opera9 hoppar den iväg =-[. Dessutom (i Opera9) så verkar länken kollapsa efter hover, så den blir tom(0 höjd) som om det bara var floats i den. Texten som fanns inuti länken innan float hamnar nu under den.
Jag har försökt kolla så att alla properties som sätts i a också sätts i a:hover, och motsvarande, så att jag inte får något okänt värde i ett tillstånd. Men det verkar inte hjälpa. Om man tar bort höjden på länken(height i #main table td a) så blir popupen ok i Opera också, men stora delar av datumrutan reagerar ju inte längre på hovern då. Det är ju inte bra, men om inget annat går så får jag leva med det.
Nån som kan skriva nåt uppmuntrande?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TILLÄGG: Datum till höger/vänster om ett med bokning verkar också påverkas! Fast inte på nåt systematiskt vis, så jag vet inte om jag kan reproducera felet. Det här gäller Opera9 igen.
TILLÄGG2: Lite OT. Den som har en css-edit-funktion i browsern kan testa att ta bort padding-raden i #main table td.book a. Om man drar pilen över en bokning på översta raden i kalendern sedan så flyttas kalendern neråt. Även i FF2. Knepigt att göra en css-kalender, tydligen..