Vet inte i fall det är rätt forum men gick på grafik annars ber jag så hämst mycket om ursäkt! Jag kommer tyvärr inte ens fram till sidan, får bara "The operation timed out when attempting to contact nedde.com" inte så mycket att tycka om men det som finns är helt klart godkänt, vissa partier bättre! macke, Helt ok sida, ovanligt med menyn på höger sida...vet inte riktigt vad jag tycker om det (alltså inte dåligt kanske rentav bättre än på vänster sida då jag sitter med musen på höger sida). Ovanliga men schysta kombinationer av färger.Angående design
Jag undrar om vad ni tycker om "designen" på
http://www.grubersinc.info.se/Sv: Angående design
Sv: Angående design
Sv: Angående design
Tycker nog att saker hänger lite fritt i den. Ljuder på navigeringen går fett bort eller iaf att man kan stänga av det. Sen tycker jag nog att du bör arbete lite mer med typografin och layout av textmassor. För övrigt var det bra =)
//AndreasSv: Angående design
Om du vill lära dig mer om design och sånt ska du leta efter böcker om MDI (Människa-Dator-Interaktion) eller på engelska HCI (Human-Computer-Interaction), jag visste inte om att det fanns ett ämne som behandlade design och vad som är bäst för den mänskliga hjärnan innan jag pluggade på högskolan. Men du känner kanske redan till det här.
/Robert