Jag vill ha tag på DX7 eftersom DX8 inte har Directdraw och jag har inte lust just nu att lära mig hur man gör samma saker i Direct3D. Men det verkar som man inte kan ladda hem det från microsoft längre. Nån som vet var jag kan få tag på det? Du har inga gamla CD-skivor från någon datortidning liggandes hemma då? Där brukar de kasta med allt möjligt. Men vadå, jag har väl funderat på möjligheten att lära mig DX9 själv. Såna svar är helt överflödiga. Just nu ska jag bara göra en liten grej och jag ORKAR INTE lära mig DX9 bara för det. F.ö. håller jag på med att lära mig Assembler just nu. Då ska väl ingen viktig-nisse komma här och säga till mig att jag borde lära mig DX9. Jag vet inte hur mycket ni har lärt er, men jag har varken tid eller lust just nu. Jag arbetar, och kan bara lära mig saker på min fritid och har andra hobbyer än programmering. Förresten är det nån som vet hur jag kan få tag på DX7 SDK (inte runtime som jag antar att EE menar) Bra, du hittade det på microsoft. Jag letade som en galning men hittade ändå inte. Jag hade redan sökt på Kaaza, men inte hittat det där.DX7
/JörgenSv: DX7
Hör av dig annars, så kan jag se om jag inte kan hitta en bra dist att skicka över.
Mvh
/EESv: DX7
Men tack för svaren iallafall
/Jörgen
PS. Ursäkta om det märks att jag är lite trött DS.Sv: DX7
puh ;)
/JörgenSv: DX7
Svara
Sv: DX7
/Jörgen