Jag har letat överallt efter Microslavar med douglas copland. Boken finns inte någonstanns att köpa med svensk text. Undrar om någon vet var man kan köpa den eller har något ex man kan få köpa. Ouch, vilken ångest jag fick när du nämnde den boken. Jag har en pocketutgåva (svensk) av den som jag lånade av en kompis för många många år sedan. Nu jäklar ska jag lämna tillbaka den en gång för alla...men jag kanske borde läsa den igen innan jag lämnar tillbaka den :-) -> Per tror att isbn nummert är 9901845416. Man kanske kan höra med förlaget om de kommer trycka upp den igen. Såg att den engelska versionen var nyproducerad och släppt den 15 mars 2004. Tänk om de kunde göra samma med den svenska. > -> Per Jag har en pocket utgåva jag kan sälja för portokostnad. Blir bara glad om någon mer får läsa denna underbar bok. ;o) Jag kunde tänka mig att ta emot den, det hade väl inte varit fel =)Vill köpa Microslavar !!
Sv: Vill köpa Microslavar !!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med ett inköp dock...Sv: Vill köpa Microslavar !!
Du har kanske ISBN-nummret så hjälper du iaf till med sökandet....
/DanneSv: Vill köpa Microslavar !!
> Du har kanske ISBN-nummret så hjälper du iaf till med sökandet....
Smart, det tänkte jag inte på :-)
ISBN på "min" pocket är : 91-7643-362-5Sv: Vill köpa Microslavar !!
Men å andra sidan har jag ingen aning om vad ni snackar om. Antar att det är en datorrelaterad bok, men mer?