Nån som vet nån bra och hyffsat billigt stäålle å lägga upp sin hemsida på? Hej! kolla in www.loopia.se där reggar du en domän (se) för 160:-. Dom är snabba och har en bra support. Nu har dom erbjudande 5:- för ett års abonnemang. priset beror på om man vill betala per år eller per kvartal. Hör av dig på mikael@pointlevel.se och berätta lite mer vad du är ute efter, så ska vi se vad vi kan hitta på.vet nån någon billig domän?
Har hittat denna: http://www.scudo.se/ men den verkar vara helt piss, funkar inte å regga sig å de svarar inte på mail- så ja skulle bli jätte glad om nån kunde rekommendera nåt bra ställe!Sv: vet nån någon billig domän?
Jag använder www.box.se och b-one.net.
box.se har jag asp och php och msql och accessdatabaser på.
Katarina
PS. Har aldrig haft problem med de nya ägarna på box.se och deras support. Det är samma ägare som Citynetwork. DSSv: vet nån någon billig domän?
//FreddeSv: vet nån någon billig domän?
Tänk på att efter år 1 så kostar Loopia 1300:- per år och uppsägningen skall göras minst tre månader innan.
Sök på Box.se här så får du läsa vad folk har sagt om dem, jag vet inte om de har blivit bättre på sista tiden eller inte då jag inte använder mig av dem.
//Anna-KarinSv: vet nån någon billig domän?
klippt från loopia.se
Pris/månad (med betalningsform: år) 66 kr
Pris/månad (med betalningsform: kvartal) 90 kr
..och sen tillkommer moms.
men 990 eller 1350 blir det. (om jag räknar rätt)Sv: vet nån någon billig domän?
//Micke!