Hej jag söker någon som är intresserad av att göra en design till min sida http://www.Imail.se Skulle gärna vilja ha lite mer information om vad sidan ska innehålla, målgrupp osv. Gissade på det också men den måste väl innehålla något "unikt" om det ska gå att tjäna några pengar på den... Mmm, men det är väl unikt? Här är det integrerat i sajten som stöd för användarna, men att ha det som affärsidé och erbjuda samtliga går ju lika bra. Uj, skulle jag lansera allt jag hittade på så hade jag inte haft annat att göra. Känns lite som att återuppfinna hjulet gång på gång på gång... Jag skulle antagligen använt en existerande email server och bara tillåta den ta emot och skicka email på "localhost" så att säga och sen bara gjort en enkel frontend till den på sajten, känns som det borde bli stabilare och mindre jobb men vad vet jag... Hej tack för svaren osv, men har fått hjälp nu.Designer sökes till Imail.se
Ingen pengar finns att hämta här förän sidan drar in pengar...
Du kan vara med som Crew/delägare.Sv: Designer sökes till Imail.se
Sv: Designer sökes till Imail.se
Sv:Designer sökes till Imail.se
Sv: Designer sökes till Imail.se
Värst vad jag klagar mycket... Ta inte allt vad jag säger på så stort allvar pelle, tycker du gör ett jätte bra jobb!Sv: Designer sökes till Imail.se
Men om du tror du kan bifoga något till sidan så är du välkommen att prata med mig.
Vad sidan är för något, Jo det är en sida liknande Hotmail.com fast man ska kunna infoga singa egna pop3 konton osv så man kan kolla sin mail från en och samma sida.