... kunna köpa billig öl? går fortfarnde i skolan. Är dock lite nyfiken på vad det är som personen i fråga kommer att utveckla? Det mesta! Kan jag inte få jobba hemifrån så kan jag ha två samtidiga jobb, känner att jag har för lite att göra (sover ju bort minst 40 timmar i veckan)... Klart du kan få jobba hemifrån, bara att ställa in en säng på kontoret och skicka posten dit :) Vad värdelöst, då måste jag juh bli skåning alternativt dansk, det vägrar jag... Jobbet låter onekligen lockande och jag har rätt kvalifikationer men jag vill inte flytta, jag vill juh bara ha två jobb :-( .NET Programmerare! Vill du...
... hacka kod i C# och ASP.NET?
... ha mycket semester? (7,5 veckor)
... få ut mer än 20.000 i månaden?
... äta lunch som endast kostar 20 kr?
... få full lön vid sjukdom utan karensdagar?
... endast jobba 8 timmar INKL lunchen.
... få vidareutbildning varje år?
Finns det inget negativt?
- Du bör bo i Malmö/Helsingbor, eller tycka om att åka tåg?
- Tja kunskaper i Danska är ju inte helt fel då jobbet ligger i danmark. Jag har dock fortfarande inga
Vad bör jag kunna?
Du bör har programmerat i .NET tidigare, men iallafall minst 2 års programmeringsvana (inte hobby-programmering). Skall kunna och förstå OO -programmering och -design. Utveckling sker på windowsplattformen med VS.NET 2003 och oftas mot SQL Server som databas, men även DB2 används. Kunskaper inom SOA och COM+ meriteras.
Intresserad?
Skicka mig ett mail eller lämmna ett PM så får du veta mer om jobbet och frågor runt omkring.
Men vart är det då?
BRFKredit i Lyngby i norra köpenhamn (har du varit på Bakken någon gång då har du varit i "närheten").Sv: .NET Programmerare! Vill du...
Sv:.NET Programmerare! Vill du...
Företaget sköter nästan alla utveckling i huset, alltså behöver företaget ett program så skrivs det i huset. BRFKredit sysslar med lån till bostäder och då hamlar fokus på det området.
Man åker på att skriva allt från en enkel websida som skall beräkna ett lån utifrån parameters, till att bygga en workflow lösning som skall kunna kommunicera med alla möjliga system och plattformar på de flesta sätt, eller ett system som avvecklar och hanterar batchkörningar.
Oftas är det dock system som skall hjälpa till att underlätta de processer som finns i huset för medarbeterna. Det kan vara att system för att hjälpa till att värdera hus jämfört med vad husen i området har blivit sålda för. Då kan de markeras om ett hus har blivit för högt värderat eller lågt, sp får man manuellt åka ut och titta på just detta hus och se varför det skiljer sig så mycket för övriga hus runt omkring, till exempel.
- MSv: .NET Programmerare! Vill du...
Sv:.NET Programmerare! Vill du...
- MSv: .NET Programmerare! Vill du...