Hej, Jag ser verkligen framemot det. Hade jättegärna gått den kursen, men 25 000 exkl moms är lite väl saftigt för min plånbok.asp.net - 5 dagars utbildning
Det talades tidigare i forumet om kurser som blir inställda så jag tänkte därmed informera att den 28/2 kommer jag hålla en grundkurs i asp.net som kommer köras. Det är en kurs som helt klart passar dig som tidigare kodat vb6 eller kanske till och med asp för webben.
Vi kommer gå igenom allting från vad ramverket är, arbeta oss vidare med att börja labba lite försiktigt och tar i lugn takt och går igenom så alla förstår vad dom gör - så du behöver inte vara orolig att du inte hänger med, jag hjälper dig att förstå om du känner dig osäker.
Förra månaden deltog 7 elever. För att skryta lite fick jag 4.7 i snitt av 5 möjliga vilket tyder på en mycket nöjd grupp. Så sent som härom dagen mailade en av deltagarna med inledningsfrasen:
<info>
Tack för en suvverän ASP.NET kurs 17-22 Jan. otroligt bra och intressant...tycker helt klart att du ska fortsätta att lära ut... " /Ulf Alfvander, Norrmejerier .
</info>
Så passa på att nu faktiskt göra slag i saken och investera i kunskap och utbildning. Jag kan garantera dig att du kommer lära dig mycket och vara väldigt ivrig att få komma hem och sätta händerna i lite egen programmering.
Du läser mer och bokar in dig här http://www.informator.se/se/_Produkter/LararLedd.asp?ProduktID=1883
Vi ses!Sv: asp.net - 5 dagars utbildning
Jag bokade en plats redan i höstat och då sa Informator att det var en annan kille som skulle hålla kursen, men det blev ju en trevlig överraskning att det är du som håller den :-)
/LisbetSv: asp.net - 5 dagars utbildning
//Anna-Karin