Det låter kanske lite sjukt, men jag såg den på företagsöverlåtelser och tyckte att det kunde vara ett kul sätt att lära sig mer. Har du något intresse som du kan tänkas fylla den med? En comunity "för programerare & tekniker" kanske? "Sussesoft" :) Jamen då kanske du kan ta min community så gör vi en deal på ev vinst? Jag har en bäng idé - en community där man får skriva en massa skit om allt och alla. Nu är ju faktiskt så att jag tror inte många communitys har så lite munhugg och irritation som på pellesoft över lag och det är ett teamwork där vi tillsammans bestämmer tonen. <b>Jag har en bäng idé - en community där man får skriva en massa skit om allt och alla.</b> Pelle, jag tackar allra ödmjukast för idén. Men som helt rudis på det här, behöver jag anställa en egen brevbärare? Eller är inte sverige ett land med åsiktsfrihet? Skulle gärna använda den till det. Kan börja själv faktiskt. Dejting är väl ett säkert kort som alltid drar till sig folk, om det nu inte redan finns för många sådana sajter... ? :)har köpt en community, vad ska jag göra med den
Sidan innehåller "min sida", bildgalleri, forum,artikelarkiv, chatt m.m. m.m.
Den har fått medlemmar av sig själv, men de lär ju knappast vara kvar om jag inte fyller den med innehåll.
Har funderat på lite olika inriktningar, men vet egentligen inte vad jag ska göra med den nu.
Så, har någon ett förslag?Sv: har köpt en community, vad ska jag göra med den
Djur, stickning, broderier, bilar i stort sett vad som helst som knyter samman folk under samma tak.
Jag har en fundering på en community men jag måste låta den mogna och verkligen tänka igenom den innan jag ens nämner tanken för någon. Det kan nämligen bli klockrent eller gå käpprätt åt fanders om folk inte sköter sig, vet inte om behovet finns heller.
//Anna-KarinSv: har köpt en community, vad ska jag göra med den
Sv:har köpt en community, vad ska jag göra med den
Sv: har köpt en community, vad ska jag göra med den
Men tänk på alla som jämt blir portade, eller ratade eller bara har så mycket irritation i sig och längtar att få skriva av sig - det finns det faktiskt ingen community för, så det är min annorlunda gåva till dig :-)Sv:har köpt en community, vad ska jag göra med den
Hehe, ser hur hon får en egen privat brevbärare tilldelat sig av posten med alla stämningar mm :)Sv:har köpt en community, vad ska jag göra med den
Sen hade jag tänkt få lite idéer så att jag kunde anpassa sidan och lägga den till ett företag som vi startar med ett antal siter för premium sms tjänster. (vilken jättelång och jobbig mening det blev)Sv: har köpt en community, vad ska jag göra med den