Jaha då har man till slut reggat firma och erhållit F-skatt. Återstår bara lite kneg. Förmodligen den knepigaste biten. Borde finnas en blankett för det med :-). Vore trevligt att bygga ett litet nätverk av egenföretagare inom IT för ev framtida samarbete. Intresserad? skicka ett Imail. Man ber att få gratulera, ett stort steg med mycket spännande och mycket att lära finns framför dig nu. Har gjorts flera försök t.ex. SMITE/RFA men det verkar bara vara i Sthlm det finns en tillräckligt stor kritisk massa av solo/småföretagare inom IT för att kunna hålla lite möten etc. och när konjunkturen lyfter droppar verksamheten av eftersom alla måste jobba på. Gå gärna med på mailinglistan dock det är gratis och ibland dyker det upp jobb som kräver lokal närvaro. Bra jobbat mannen! alltid skönt när man gör framsteg. Jag är också för tillfället i startgroppen, har som du reggat företat, ett AB med mitt dreamteam och mindre investerare. SÖker som du folk som är intresserade på att köra egna rejs! Vad för inriktning kör du på webben?Äntligen företagare
Sv: Äntligen företagare
Sv: Äntligen företagare
Just att du finns på plats i närheten och kan gå in på lite lägre timtaxa tror jag är de största fördelarna som småföretagare.Sv: Äntligen företagare