Jag söker jobb inom Stockholm inom Data, oavsett om det är support, tekniker eller utvecklare. Hej Marcus, Mina baskunskaper är Liten uppdatering på vad som händer. Ytterligare en uppdatering. Hej! Jodå, jag har dubbelt kollat och bett andra kolla igenom mina ansökningar innan jag skickar iväg. Uppdatering igen, Erbjudandet gäller fortfarande.. Tipsa på om jobb som inte går att hitta på ams, monster, stepstone, manpower, idg .. UppdateringAnnorlunda sätt att tjäna pengar på?
Dom enda kraven som sagt för att du ska kunna tjäna lite pengar är att tipsa mig om ett jobb, som kan leda till en provanställning så får du, ja du som tipsade mig 500 kr vid första lönen och om jag blir fastanställd så får du ytterligare 1000 kr.
Låter det intressant? Skicka ett PM för mer detaljer, och nej detta är inte ett skämt utan allvar.
Alltså även om jag inte får fast jobb efter provanställningen så får du ändå 500 kr som sagt och 1000 kr till vid fastanställning.Sv: Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
Jag skulle gärna vilja hjälpa dig men som du vet är jag nu egen företagare så de resurserna finns inte. Men ett tips:
För att någon skall kunna hjälpa dig behöver vi få reda lite på dina baskunskaper. Jag förstår att det här är ett "rop på hjälp" och vi har ju snackats vid i chatten så jag vet att du är en reko kille. Men idag är det svårt med rekommendationer. Man drar inte in någon i ett företag som man inte vet något om såvida man inte känner till personens kunskaperer eller att denne är ett stort tillskott till företaget.
Jag skulle rekommendera dig att skriva lite om vad du har gjort tidigare, vad du arbetat med och om du vill jobba inom något av nämnda områden, vilken miljö eller i detta fall även vilket programspråk.
Det kan vara svårt att specificera detta, men gör så gott du kan. Jag hoppas att någon har möjlighet att erbjuda dig en tjänst i någon av alla dessa företag som finns representerade här på pellesoft i form av medlemmar.
Lycka till Sv:Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
C#, PHP, Java, ASP, Javascript, HTML, SQL (MySQL, MSSQL).
Windows, Linux, FreeBSD, MacOSX
Har jobbat som backendutvecklare på Euroseek, PHP/C# utvecklare och support på Aleborg Solutions.
Senaste tiden har jag mest sysslat med frilansjobb som utvecklare åt diverse svenska och utländska kunder.
Vilket har resulterat i att mitt arbetsätt är nogrannhet och ansvarstagande är nummer ett i ett projekt.
Är en väldigt driven, fokuserad, rolig och generös person som funkar bra i både grupp och som ensam person. Stöter jag på ett hinder så löser jag det relativt lätt.
Bor i Stockholm, är 26 år och mina intressen är Japan, datorer, musik, film och kampsport.
Om någon har frågor, så skicka ett iMail eller ställ det direkt här i forumet.Sv: Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
Har fått ett tips om ett jobb via iMail hittills och sökt det.
Även sökte ett gäng andra jobb.
Det finns fortfarande en chans och möjlighet alltså att delta om pengarna :)
/MarcusSv:Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
3 stycken företag har tackat nej, är väl drygt 20 tal kvar så det ska bli spännande närmaste tiden.
Ytterligare ansökningar kommer ske närmaste veckorna.Sv: Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
Jag är precis som du igång och söker jobb med ljus och lykta. En sak som jag tror är viktigt i den processen är att uttrycka sig väl i både skrift och tal. Jag vet att det är lätt att slänga iväg saker på datorn utan att kolla igenom men jag skulle rekommendera att du tänker på det när du kommunicera via datorn.
Lycka till med sökandet!Sv:Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
Sv: Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
Ytterligare en vecka har gått.
En massa nya ansökningar men inga intervjuer ännu.
Hoppas på kommande vecka att man får en julklapp i form av en intervju.
Kommer fortsätta söka tills något företag upptäcker att dom inte kan klara sig utan mig och min kompetens.Sv:Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
Alltså 500 kr vid provanställning + 1000 kr vid fastanställning (tillsvidare) .. alltså 1500 kr !Sv: Annorlunda sätt att tjäna pengar på?
Ett företag har hört av sig idag via telefon.
Är inbjuden på intervju nästa vecka, tack till Fredrik som tipsade om jobbet!
Se om han är den stora vinnaren :)