Jag har en pokerbot (ja den tjänar pengar) och jag söker en duktig programmerare som vill fixa så boten kan spela på fler ställen. Du behöver antingen kunna reverse engineering eller hitta en pokersite där man kan läsa av texten på kontrollerna. Lämpligen får du en andel av vinsten på den site som du fixar, men du kan även få en fast summa. Om du vill sköta klienterna själv går det även bra, då får du en högre andel. Det du gör är att du fuskar och bryter mot avtalet mellan dig och den pokersida du spelar på. Det är oetiskt, dumt och faktiskt olagligt i stora delar av världen. Tack för ditt svar. Det är inte olagligt men däremot mot deras regler. Jag har gjort den själv men vill ha hjälp med detta för att spela på fler ställen. Varje uppdatering kräver en del jobb så det är för mycket att fixa själv. Patetiskt är det enda ord jag kan komma på. Hoppas verkligen inte du hittar någon som hjälper dig, dessutom så hoppas jag du åker fast och blir av med dina innestående pengar... Om dom ville stoppa mig hade dom kunnat göra det ganska enkelt, men jag gissar att profiten avgör frågan för dom. Om du själv spelar poker så rekommenderar jag att du håller dig till Svenska Spel som är säker. Nej jag slutade spela eftersom det började dyka upp lite väl många botar, även om det var relativit enkelt att lura dem ibörjan, men nuförtiden kan man inte bara översatsa och ge boten för dåliga odds, de börjar kunna t ahöjd för det med, så den är inte kul längre, och jag är itne tillräckligt duktig för vinna i långa loppet mot de nya botarna. Törs man fråga vilket nätverk du har gjort den fungerande boten för? Jag antar att den endast är för fixed limit spel? Mycket tveksam till om man kan få en pokerbot att bli bra. Du kan möjligtivs ev. vinna pengar av riktiga noobs på låga bord. men knappast på högre bord. Människor är otroligt komplexa. iaf de som är lite duktigare på poker. Att skriva en bra bot för FL100 fullring borde inte vara så svårt, folk där sitter oftast på fyra till tio bord och grindar så en bot som spelar ABC-poker enligt ett mönster med händerna uppdelade i sex-sju kategorier borde bli vinnande, det är ju så de som redan är vinnande spelare på de nivåerna spelar och de lyfter ju enbart rakeback på cirka 3-4 tusen dollar i månaden utöver vinsterna. "Att skriva en bra bot för FL100 fullring borde inte vara så svårt" Jag är tillverkaren av flera pokerbottar och hjälper gärna till med detta. Jag kan mot ersättning fixa så din bot funkar på i princip vilken sajt som helst. Tillåt mig att vara skeptisk. Visst finns det idealister kvar i vår värld, men varför i hela världen skulle man göra något som skulle kunna ge mig $23 i timmen och sedan ge bort det gratis.pokerbot
Sv: pokerbot
Att läsa av en pokerklient är inte speciellt svårt, oftast räcker det med att tolka innehållet i chatrutan. Att lagra och tolka en giv är däremot lite knepigare. Jag antar att du inte skrivit boten själv och kan då också säga att hacka in stöd för en sida i någon annans mjukvara är inte det lättaste. Har du skrivit den själv så kan jag inte förstå att du bara knep igen och lät den vara vinnande medan du utvecklade en nästa version av boten...Sv:pokerbot
- MSv:pokerbot
- MSv: pokerbot
Sv:pokerbot
Låter lite naivt enligt mig..att tro på att man kan få ihop en avancerad bot som tjänar ok med pengar. men men överraska mig =) , förvandla ordet "borde" till visa. Sv: pokerbot
Har bl.a. gjort denna holdem-bot.com som stödjer över 100 poker sajter.Sv:pokerbot
Om man kör detta på 10 olika spel i 8 timmar 5 dagar i veckan (normal arbetsvecka) så skulle man alltså tjänna. $23*10*8*5 = $9200 i månaden vilket ger ungefär. 65.000 i månaden.
Om jag gjort en programvara som skulle kunna ge mig 65.000 kr/månad så hade jag hållit den j-vligt hemlig så att den inte skulle kunna upptäckas. Ju fler som spelar med den, destu större chans att den upptäcks....
Men det är ju bara jag!!!