Jag arbetar som affärsområdeschef på OnTrax AB. Vill du jobba med mig och 50 andra proffskonsulter??
Detta är ett mycket stabilt och familjärt företag som nu funnits 12 år. Vi har ett 100-tal kunder som vi arbetat med och nya relationer skapas hela tiden. Vi har ambitioner att utökas till 60 personer från idag dryga 50. Vi arbetar som experter, inte resurskonsulter och inom områden som systemutveckling, arkitektur, projektledning, krav, test samt management.
Just nu söker jag front-och backendutvecklare som brinner för sina områden, där vi kan hjälpa spelföretag, resebranscher och liknande med morgondagens teknik, såsom HTML5 och liknande.
Jag är intresserad av att träffa personer som har ambitioner i livet, saknar det där lilla extra för att trivas och utvecklas inom det gebit du är bäst på. Är du rätt person för oss? Med mig som din närmsta chef kommer du om möjligt coachas till att bli ännu bättre som konsult, öka din kompetens och engagemang.
Skicka ett mail till pelle.johansson@ontrax.se, 0730-882224 så kan vi ta en lunch och diskutera vidare. Jag tar tacksamt emot alla mail, även från er som inte har så mycket arbetslivserfarenhet.
Nätverkande är A och O, så passa på att höra av er även om du inte är sugen på att byta arbetsgivare just nu, är det viktigt att knyta kontakter.
Hälsningar
Pelle