Tyvärr måste jag begränsa mig till Skåne då min familj ej är villig att flytta. Hej, jag kanske kan fixa ett jobb till dig på www.onemed.com (arbetsplats malmö)- skicka mig din cv så tittar jag på detta, pelle@pellesoft.se Hej.Yoodo och C# Programmerare i Skåne
Men jag har ett brinnande intresse för C# och ASP.NET och har det just nu som fritidsaktivitet, för att öka min arbetslivserfarenhet har jag funderat på att jobba genom företaget Yoodo.
Är det någon här som vet hur detta fungerar och hur vida detta är ett bra sätt att ta sig in på arbetsmarknaden?
Då jag inte hade gymnasiebetyg att ta mig in på en högskoleutbildning inom programmering har jag fått nöja mig med att skaffa en KY numera YH utbildning inom ämnet och jag tror det är här jag förlorar mot många då jag söker genom bemanningsföretag.
Jag söker jobb som utvecklare så har ni något tips så är allt välkommet:)
Med vänliga hälsningar
David ZanderSv: Yoodo och C# Programmerare i Skåne
Sv: Yoodo och C# Programmerare i Skåne
Jag vill gärna träffa dig för en intervju om du fortfarande är intresserad. Det gäller anställning som utvecklare i Skåne med stora möjligheter att själv styra inriktning och med trevliga och kunniga kollegor. Vi har kontor i Kristianstad och Malmö.
Kontakta mig gärna på telefon eller mail. Sök bara på Magnus Aycox på Eniro (så behöver jag inte skriva ut telefon eller mail här...)
Mvh Magnus