Jag vet att det finns möjlighet att för någon tusenlapp göra ett delprov av certifieringen MSDE eller liknande, om man är självlärd. Problemet för mig är att det saknas en del kunskaper för att klara ett likande test. Finns det något sätt där man kan få papper på just de kunskaper man har och som väger lika tungt som de papper man fått om man gått en dyr utbildning? Ett datorkörkort är för klent att ha med i meritförteckningen. Jag har fått ett relativt bra bemötande på mina certifikat som jag tagit på www.brainbench.com, numera kostar de iofs en slant att ta men det kan vara värt det... Pellesofts certifieringar kommer att bli något - bara tillräckligt många kommer använda sig av dessa.. > bara tillräckligt många kommer använda sig av dessa..Validering av kunskaper
Sv: Validering av kunskaper
Annars är det nog rätt ont om cert som är billiga och väl bemötta, inte ens mcp-proven väger så tungt idag då arbetsgivare vill se erfarenhet och dokumenterad kunskap i form av högskoleutbildningar eller arbetsprover...Sv: Validering av kunskaper
/PelleSv: Validering av kunskaper
bara den sidan blir klar så att "folk" kan börja att använda den :)
*hihi*
/FR