Som en test kommer detta forum att användas för alla er som sitter dagarna i ändan och programmerar och systemerar mm. Hej Pelle! Hej Pelle Det är ju fullkomligt lysande! Det tackar vi alla för. Sådan tillgång skall man ta till vara på - så nu är det bara att sätta igång och fråga om ni behöver hjälp.Välkommen till hälsa och personlig utveckling
Min tanke med detta forum är att du kan diskutera problem som du har privat eller med arbetsgivare osv. Det kan också röra sig om utbrändhet eller saker såsom osäkerhet om du skall ta anställning osv.
Om någon av er har kunskaper om just psykologi, personlig utveckling och de ämnen som detta kan beröras av, vore det väldigt trevligt om ni kunde höra av er för att ta ett extra ansvar för denna gruppen.
Jag kommer ändra i forumet så alla inlägg som postas här blir anonyma - för er som vill ha kontakt får själva ange detta i det inlägg ni skriver. (<b>Jag återkommer när jag fixat till anonyma inlägg här..</b>)
/PelleSv: Välkommen till hälsa och personlig utveckli
Detta verkar vara en bra idé.
/BosseSv: Välkommen till hälsa och personlig utveckli
Jag har ett 15 årigt förflutet som personaladministratör och hjälper gärna till att svara på frågor angående anställning, uppsägning, semester, arbetsskador m fl som kan dyka upp.
Hälsn LenaSv: Välkommen till hälsa och personlig utveckli
Ps. Har fortfarande inte fixat till så man kan skriva anonymt här, vilket kanske vore bra för det kan ju vara lite känsligt..
/Pelle