<b>H J Ä L P</b> men typ det går väl att köpa på köpeband? om nu ingen har spelat in det alltså.. så loppet är ju inte helt kört. .) Hade det varit förra veckans avsnitt så hade jag kunnat hjälpa dig, men tyvärr inte med detta ... Ta för vana att alltid sätta videon på inspelning? :) Så det är alltså sant - många "datanördar" är star trek-fans!? ;) Javisst Kattis kollar inte du på Star Trek..... Nu blir jag nästa besviken ;) Ja, det är klart man ser på Star Trek. Men jag för min del föredrar Star Trek Voyager och Deep Space Nine. De andra, äldre, är inte så mycket för mig ... The Next Generation är ju förvissor tekniskt sett lite bättre än gamla klassikerna, men ändå lite för tjatigt. Antar att även Voyager kommer bli det med tiden. Ja, det är ju inte fel det heller. :) Jag tittar alltid på Star Trek Voyager. Det är ju det bästa TV-program som finns just nu. Frågan är om jag kan fixa någon kopia av bandet, det kan bli väldigt svårt faktiskt. Voyager är lite för "Snäll" antingen ska de va TNG el. Deep space nine Kan du utveckla det lite jika?KATASTROFHJÄLP Star Trek Voyager
Jag missade (oförlåtligt) dagens Star Trek Voyager. Är det någon där ute
som bandade avsnittet och har möjlighet att ordna en kopia.
DESPERAT...
/peterhSv: KATASTROFHJÄLP Star Trek Voyager
Sv: KATASTROFHJÄLP <b>Star Trek Voyager
/peterhSv: KATASTROFHJÄLP <b>Star Trek Voyager
När vi ändå diskuterar sci-fi serier: hur är det med andra serier. Vilka ser ni på? *nyfiken*Sv: KATASTROFHJÄLP <b>Star Trek Voyager
Finns många bra serier, men än fler dåliga. Gränsen mellan bra och skräp är nog många gånger hårfin.
Tycker att Babylon 5 varit bra, men tyvärr förstörs den av att femman kastar om avsnitt till förbannelse. Hur skall man kunna följa en serie när man aldrig vet vilket avsnitt som kommer härnäst?
/EESv: KATASTROFHJÄLP <b>Star Trek Voyager
MvH Dan "DaPe" PerssonSv: KATASTROFHJÄLP <b>Star Trek Voyager
nån som har koll på den "nya" serien ? Star trek Andromeda tror jag den hette....Sv: KATASTROFHJÄLP <b>Star Trek Voyager
Vill bara veta vad du menar med snäll...
MvH Dan "DaPe" Persson