Jag börjar bli trött på alla dessa referenser till terrorregimer...kan man inte hitta andra argument bör man kanske lägga ner sitt engagemang. Men är det inte precis det som hela EMU-debatten går ut på, att överdriva till förbannelse tills ingen svensk längre kan ta varken ja- eller nejsidan på allvar?? Svenskar är inkompetenta idioter, det är många som tror att vid ett ja så förlorar vi all kontroll över inrikespolitiken och minst lika många som tror att saab och volvo flyttar utomlands vid ett nej. Och slutligen kommer lämmeltåget, dvs den tredjedel som röstar som sina polare för dom har säkert tänkt till. Konstaterar bara att utvecklingen redan gått åt det hållNEJ till referenser till terrorregimer...
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=673&a=59080
Skulle gärna se att Margit Genser (moderat och NEJ) utvisades till t ex Nordkorea...Sv: NEJ till referenser till terrorregimer...
/ David, less på politiker som utgår från att svenskarna är inkompetenta idioter...Sv: NEJ till referenser till terrorregimer...
Sv: NEJ till referenser till terrorregimer...
jag beskrev för ett tag sedan.
Dom "Stora" Frankrike Tyskland Italien tycker numera inte att det är så
noga med konvergenskraven som dom själv var initiativtagare till.
Dvs det är Ok att ha obalans i sin budget 3 år i rad,bara dom andra inte har det.
Den utvecklingen blir som Sverige på 80 talet Euron kommer att tappa i värde
och kronan kommer att stärkas.Flinar läppen av mig åt dom dumhuvud som
för någon vecka sedan började växla in Euro för att säkra värde om det skulle bli Nej.
Dom kan känna sig blåsta , med all rätt *LOL*