Vet att superduper inte är ett ord men måste ändå fråga er, vill övertyga en kompis att jag har rätt men säger inte vad jag tycker ännu för vill inte påverka er:P Jag skulle skriva "superduperlång" eftersom "superduper lång" är en särskrivning. Det säger jag också, men ni kan inte fatta hur sur en tjej blev för att jag sa det när hon skrivit superduper lång. Jag kan nästan tänka mig, folk brukar bli sura när jag klagar på deras särskrivningar. På tal om superduperlångt så kan man väll säga att det här ordet är det :) absolut superduperlång, vad var det du tyckte då? mina favoriter är annars: jag tyckte superduperlång, stör mig på särskrivningar. Om du vill kalla USA för djävulen så visst är det så...superduper lång eller superduperlång?
"superduperlång" eller"superduper lång" vad är rätt?Sv: superduper lång eller superduperlång?
Sv: superduper lång eller superduperlång?
Bilplåtsmålafärgspenselsputsmedels-
förpackningstryckpressputspoleringsmedels-
förvaringsställesluftsrengöringsmedels-
förpackningskorksetikettspåklistrarmedelspakets-
innehållsförteckningsbläckfärgstillverkarsfabrikspostadress
/MickeSv: superduper lång eller superduperlång?
Mr T @thomassida.cjb.net
ps. om man skulle rätta alla särskrivningar på inläggen i det här forumet skulle man få ett h-e
ps2. (förvisso en spelkonsol, men det är inte det jag menar)
rök fritt :D (ingen bra skylt, kan ju paja lungorna på 5 m radie på de som är runtomkring)
Affär söker kassa arbetare ;)
Lång röd hårig kvinna söker kort apparat :PSv: superduper lång eller superduperlång?
Skum tomte 3 kr
Ljus hårig kvinna söker mörk hårig manSv: superduper lång eller superduperlång?