Vad ska man köpa igentligen. Personligen skulle jag med lätthet välja en laserskrivare, färger kan jag leva utan :-) Hej, LASER LASER LASER:) Försök uppskatta vad du kommer att skriva ut. mm jo det lutar åt en laser eftersom jag kommer att skriva ut mycket text Kör vax skit bra, köpte när man fick gratis svart vax skrivarens livstid :) billigt och bra Håller med... vax är helgrymt. Lite dyr maskin att köpa in bara, men sjukt billiga färgutskrifter sedan..Laser eller Bläckstråle skrivare
Jag vet inte om jag behöver färg eller om jag skriver ut mycket.
Tycker det är bara bra att ha en skrivare hemma när det behövs skriva ut.
Jag vet inte riktigt mina behov alltså (Önskade man kunde se in i framtiden)
Tittade på en Canon laserprinter LBP-1120 för nästan 2000 kr.
Den kan skriva ut 2500 sidor och en ny toner är ju inte såå dyr 500-600 kr
Finns många billiga bläckstråleskrivare men då gäller det att kolla vad patronerna
kostar och om dom ligger ihop eller är separata färger (som är det bästa)
Hur är det med om jag skriver ut sällan eller åd och då, kan det inte då torka ut eller är dagens bläckstråleskrivare bättre.
Många frågor och ont om svar.Sv: Laser eller Bläckstråle skrivare
Laserna är billigare att drifta och torkar inte ut på samma sätt som bläckpatroner, visst har de blivit bättre men varje gång en skötsel görs så sprutar det ju mängder av bläck.Sv: Laser eller Bläckstråle skrivare
Som ovan säger, bläck torkar o e f_n inte billigt.
Laser e snabbare
Laser finns ju med färg men dom e relativt dyra men inte alls som förr.
Kolla Laser:)
/BSv: Laser eller Bläckstråle skrivare
Räkna sedan ut styckpriset för respektive altenativ.
Jag själv föredrar att ha en laser för normala utskrifter vilket duger bra med svart/vit
samt kompletterar med en enklare bläckstråleskrivare då jag verkligen är i behov av färg.
Enklare bläckstråleskrivare är nästan gratis men däremot inte färgpatronerna.Sv: Laser eller Bläckstråle skrivare
Sv: Laser eller Bläckstråle skrivare
Sv: Laser eller Bläckstråle skrivare