Dessa djä.. SÄPOnissar. Pratade med en tjejkompis idag som faktiskt jobbar på säpo. Jag kan säga att enligt henne är det rätt hektiskt just nu i deras lokaler. Klart som sjutton dom är nervösa. Ok Vi återkommer till grundfrågan : Frågan var (den/av de) närmast SÄPO anställde befann sig den 2003-09-11 15:29 SvenPon >för jag tror inte de kommer att höra av sig här. Det verkar som om balansgången mellan vård och straff blir mer och mer skev i Sverige. Vissa människor borde inte släppas ut på gatan igen när de återfaller gång på gång. Inte för att det behöver vara en sån i det här fallet men jag gled bara in på temat... "vart fanns SÄPO"Säpo Inkompetens !
En proffensioell organisation ,hade väl gjort en annalys. Hon behöver inte
känna att hon har en överrock.
NU FRÅGAN TILL SÄPO Var var Er närmaste man när larmet gick.????
Hur fungerade Ert sammband, skitstövlar. !!
Det kommer att visa sig att "det var inget igår" "så det blir nog inget idag"
Jag åker med frugan och handlar istället !. Jag såg dig på ICAMAXI.
Riktiga djä.. skitstövlar med en ledning som kommer från det mörkaste "ryssköret"
kurt
Tycker man skall ställa den här frågan till SÄPO chefen
Vilken av de poliser som du har befäl över var närmast brottplattsen 15.14 NK
Vad heter dom och vad hade dom för direktiv.
Dom var ute och handlade med sina älslingar "det har inte vatt nått"
SÄPO är en djä.. kvasiorganisation , som om man bara säger det så tror folk att allt är Ok.
Sanningen är att det är en "flock" godagspiltar (chefs nivå) som tror att bara
man andas SÄPO så får man tyst på dom flesta. Mej får du inte tyst på, djä.. skitstövlar
Ni gjorde mig så djä.. illa på 70 talet "Kalmar Kurre". Men Jag fixade det . Nu är jag frisk !
PonSv: Säpo Inkompetens !
Sen såg jag ett debattprogram på tv igår som var rätt intressant om alla galningar som släpps ut. Tänk efter hur många som dött den sista tiden bara p.g.a just "sinnessjuka" som ställt till det. Radiostyrda bilar, barnamördare, vilde med spett osv, osv..
Näe, jag undrar egentligen vart vi är påväg någonstans - nån felprioriterar helt klart för att vi skall bli så ekonomiskt vinstdrivande överallt att man faktiskt gör fel. Folk borde tänka om lite och inse att det finns risker med att bli alltför effektiva och slimmade i samhället och dess struktur.Sv: Säpo Inkompetens !
Var befann sig den av SÄPOS underställda som var närmast brottplatsen ???
Fanns det överhuvudataget nån´?? han som var på ICAMAXI Haninge var nog närmast .
Tror PonSv: Säpo Inkompetens !
Oh så behöver Vi kvitto från nån godisbutik att du verkligen var där skitstövel !!Sv: Säpo Inkompetens !
Du får nog ställa den frågan i ett annat forum, för jag tror inte de kommer att höra av sig här.Sv: Säpo Inkompetens !
Tror inte jag heller ! Men dom kommer nog kolla vem som var närmast.
Det komer att visa sig att det var han på ICAMAXI i Handen. Gulle Gull :-)
Åter till SÄPOChefen vem av dina Var närmast att ingripa på Hamngatan ???
Du står där med byxorna nere, som i princip hela din ryssjägareorganisation !Sv: Säpo Inkompetens !
Sv: Säpo Inkompetens !
Ok lite enkel matematik, 70 st anställda livvakter på SÄPO. Det går åt 15 st per skyddsobjekt för dygnet runt skydd. 70 delat på 15 blir drygt 5.
SÄPO kan alltså bevaka 5 st personer, 3 försvinner direkt, Statsministern, Kungen, kronprinsessan Victoria.
Kvar blir alltså 2 st personer som kan bevakas, vilka ministrar skall man välja?? Vilka utlänska gäster skall man välja att inte bevaka??
Jag tycker problemet ligger högre upp än SÄPO, dom har nog gjort så gott dom kan med tanke på förutsättningarna.
Dom som vill ha mer SÄPO folk och poliser kan ju börja med att vända sossarna ryggen och rösta på Moderaterna, mig veterligen ett att dom få partier som vill satsa på mer poliser....
/johan (som inte orkar en lång tråd om sossarna eller moderaterna)