Undrar om det inte blir som jag tänkt ett tag att Vi inför EMU Light Svempa, svempa, svempa... <b>Till gruppen "losers" Carl Bildt Bo Lundgren Alf Svensson Trash Budda Niklas Johan mfl !!!!</b> Rättels ! finns det fler som vill stoltsera på denna lista så kan jag göra ett "Undrar om det inte blir som jag tänkt ett tag att Vi inför EMU Light Tar det som en ära att vara med i din lista. :-) Tack! Blir rätt smickrad faktiskt :-) Så här stavas "Looser" (Loser) , du missade många engelska lektioner ! Hultan skrev >Ja me, ja me!!! La till ett extra o för att understryka dess LÅNGA uttal. Ju mer oo ju mer Loooosers är man... Eller hur? Loser är en liten del, Looser är flera, Looosers är inge roligt att vara och inte heller Loooooooooooo oo ooo ser (uttalas som i Galna dektektiven)... Men jag är glad att tillhöra The Losers... Både med eller utan extra OOOn... Lite dumt med den där loser-listan... du samlar ihop alla som inte har samma åsikt som du i en och samma hög. Eftersom jag röstade blankt och min åsikt är att valet aldrig skulle ha hållits är det nog bäst att jag inte samlas med de som röstat ja och tyckt att valet skall hållas. >Du missade många svenskalektioner. >Hur är det med saklighet hos Er yngre förmågor ? kan Ni stava till sakligt ? Stava och sakligt i samma mening från SvenPon... Det här är för lustigt... En anna sak. Jag kallar bla. Italien "degosland" > Särskilt Alf Svensson, han skulle säkert bli ganska lustig, men jag misstänker dock Carl Bildt för att vara en riktig torrboll... >Ytterligare en tönt som fick skrivklåda ! >Hultan skrev >Ja me, ja me!!!EMU Light
Dvs England Danmark Norge Sverige låser våra valutor till varandra.
Skulle vara ett kanonalternativ. Vi kan sedan sätta press på "degosländerna"
Frankrike Italien mfl, att diciplin gäller om vi skall ha ekonomiskt samarbete.
Till gruppen "losers" Carl Bildt Bo Lundgren Alf Svensson Trash Budda Niklas Johan mfl !!!!
För en månad sedan 15 aug stod kronan i 9.27 idag kl 14 9.13 2% bättre
Hur skulle det vara om Ni tog in lite fakta i Era fördunklade hjärnor.
Snacka om lågutbildade. Er trovärdighet är i botten och kommer så att bli.
Svenska börsen har just nu kl 14 stigit med 0.58 %.Sv: EMU Light
Fick du för mycket flygbränsleångor i näsan när du flög helikopter så att den lilla valnöten där uppe skrumpnat?Sv: EMU Light
Sven! Jag vill också nämnas på din "loserlista"!
Eller kanske du menar gruppen som förstår vad som
behövs för att landet ska komma på fötter igen?
/MichaelSv: EMU Light
medlemsregister. Jag gör det i VB för det kommer väl inte bli så stort !
Till gruppen "losers" Carl Bildt Bo Lundgren Alf Svensson MK Trash Budda Niklas Johan mfl !!!!Sv: EMU Light
Dvs England Danmark Norge Sverige låser våra valutor till varandra."
Heheh... Som vi hade förr... innan vi gav bort länderna :-)Sv: EMU Light
Visste du att 5% av dem som gick i en skolklass var genier, resten Loosers. I Sverige har vi ungefär samma statistik över Loosers resp. amöbor. Jag är glad att få vara en av dessa 5% och välkomnar alla andra till vår Looser lista :-) Sv: EMU Light
Därför tillhör du dom vilsna 5 % "losers"Sv: EMU Light
Nej Hultan du får inte vara med, du har skrivit alldeles för många kloka inlägg här.
Kolla vad dina vänner i Göteborg röstade !Sv: EMU Light
;-)Sv: EMU Light
Då är man ialla fall något i detta land... :-) Bättre det än en Zero...
Skall vi ta en öl nu Losers snubbar? Sv: EMU Light
Har inget emot själva listan; bara du inte lägger ihop folk för att de inte har en åsikt du har. Det är som att säga att alla som inte är folkpartister är kommunister...
Trots allt tar jag gärna en öl med er andra losers!
Särskilt Alf Svensson, han skulle säkert bli ganska lustig, men jag misstänker dock Carl Bildt för att vara en riktig torrboll...Sv: EMU Light
Ytterligare en tönt som fick skrivklåda !
Hur är det med saklighet hos Er yngre förmågor ? kan Ni stava till sakligt ?Sv: EMU Light
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASv: EMU Light
Kan ju hänvisa till vad du säger i tråden "Borde omröstningen varit?". Mycket sakliga argument mot det jag säger... "losers".. hahaha...Sv: EMU Light
Under Berluskonis(skit i stavningen) så har det i hemlighet skapats ett
nytt facistland, dom har mycket värre ekonomiskt läge än Frankrike.
Men dom är djävliga på att mörka detta.
Om Vi skulle stötta detta,av maffia länge styrt land med ekonomi,hade Vi varit i ett
mycket dåligt läge.Ni kan ju klippa och klistra hela denna tråd , så tar Vi upp den
om 2 år så får Vi se vem som var mest framsynta i denna valkampanj. !Sv: EMU Light
Alf Svensson hade för övrigt vänligheten att skriva sin autograf i min studenmössa för "länge" sen! Jag tror att det var Ingvar Karlsson som gjorde det också. Tyvärr kan jag inte kolla eftersom mössan söps bort ett par veckor senare... Skit... :-|Sv: EMU Light
Så du måste använda "förolämpningar" för att "nå ut" till mig?
> Hur är det med saklighet hos Er yngre förmågor ? kan Ni stava till sakligt ?
Jag kan i alla fall stava.Sv: EMU Light
>Nej Hultan du får inte vara med, du har skrivit alldeles för många kloka inlägg här.
>Kolla vad dina vänner i Göteborg röstade !
Men...men...*snyft*...jag röstade ju JA?