Jag pratade häromdagen med en person på kommunen som arbetade med rösträkning i helgen. Jag fick då reda på något som jag tror inte många vet nämligen att varje poströst tar posten 90 kronor för. Nu var det 1,3 miljoner som poströstade, vilket alltså blir en rejäl slant som går från skattebetalare till posten. Ganska intressant om det är sant.Det skall Vi gräva i !!! Hmm.. Kan vi inte ha en omröstning om Posten och Radiotjänst? Jag röstar "Nej"! :-)Dyr poströstning
Sv: Dyr poströstning
Det skall nog gå till fallskärmarna. Whoops !Sv: Dyr poströstning
Stämmer detta är det stor skandal.
Jag kunde själv gjort det för 50:-/stSv: Dyr poströstning
Jag har för övrigt försökt att säga upp min TV-licens i en vecka nu! Radiotjänst, hädanefter kallade "Djävla Radiotjänst" har faktiskt en mailadress till sin kundtjänst men där kan man inte få något svar! Då återstår att bli bortkopplad några gånger i deras telefonkö... Som har öppet när jag jobbar, BARA! Har jag tid att sitta i telefonkö då?? Nä, lägg ner hela skiten, Radiotjänst är ju trots allt bara en arbetslöshetspolitisk åtgärd för att hålla Törnman lugn... Att man dessutom blir misstrodd när man säger att TVn har gått sönder (det är inte första gången) ska jag inte ens gå in på!