Tycker att Pelles site uppfyller det mesta. Men!!! Håller med. Tyvärr. Hej allesammans. > Jag hjälper gärna till om det är något som ni behöver hjälp med.Skrivklåda !
Nu finns allt(det mesta) här hos pelle !
Klart att "Skrivklåda" blir "number one"
De flesta kan programmera, det är därför dom kollar här !
Din Site Pelle är "Number one"
Tycker fega Sven som sa NEJSv: Skrivklåda !
Personligen håller jag mest till (efter skrivklåda) i Javaforumet. och där är det inte mycket trafik :-/
Tjingeling
Peter Sv: Skrivklåda !
Att trafiken inte är så hög i vissa rum beror mer på er själva. Att javaforumet inte är aktivt beror på att få är där. Om man är lite aktiv och kanske skickar in frågor, lite tips och annat i forumen så kommer dom aktiveras igen.
Det är ni själva som ser till att föda pellesoft - om någon startar så kommer snart många att följa samma fotspår. Sitt inte och vänta på att något skall hända, för då händer definitivt ingenting. Var kreativa och generösa.
Att bara säga till några kompisar att komma till pellesoft som har lite kunskaper ni känner till är en bra start. Tror de flesta inte vet om att annat än asp/vb diskuteras här så hjälp varandra att informera och föda. Om inget händer så är det främst er det beror på.
Jag hjälper gärna till om det är något som ni behöver hjälp med.Sv: Skrivklåda !
Skulle behöva ha flytthjälp nästa gång det beger sig, jag säger till i god tid... ;-)
Allvarligt, jag håller med Sven om att PS är ****bra sida och älskar att komma hit.