Har precis flyttat och är nu av med mitt abonemang från bredbandsbolaget :( telia Hej! Det gäller att räkna på det åxå bostream, Hmmm. Tycker inte om dem lika mycket längre. Det har fyra månaders uppsägningstid. Så har det inga planer påa att uppgradera min telfonstation till VDSL. Så jag har sagt upp mitt abonemang. Har bestält Bredbandsbolagets VDSL tjänst istället. Vilket kostar lika mycket men har fyra gånger högre hastighet på pappret. Tja Jag har Bostream och det går bra (än så länge) Hej Telia var billigast när jag skaffade ADSL för ett år sen (jag hade redan modem och fick sk gruppanslutning via HSB). Jag antar att de inte är billigast längre men några problem har jag i alla fall inte haft med dem. Jag hade Telia i ett par år innan också utan problem. Hej!Vad finns det för bredbandsleverantörer???
Vilka aktörer finns det på marknaden man kan kolla upp?
Det känns ju så trist att behöva betala lika mycket för ett sketet adsl som jag gjorde med bbb...men men det är så det är så... Adsl-leverantörer är välkommna...
Tack!Sv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
tele 2
spray
comhem
bostream (rekommenderat)
Beror ju helt på var du bor.
MVH
Johan RubensonSv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
Jag har precis beställt Spray ADSL (299:-/mån, modem ingick om man beställde i september).
Har även sett att Tiscali erbjuder ADSL inkl. anslutningsavgift för 0:-, abonnemang 339:- mån.
//Rickard Sv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
Jag kollade runt lite innan jag bestämde mig för Bostream
Telia har ju en drive (Eller hade) att man betalade 880 kr för modemet och anslutningsavgiften om man tecknade 18 månader (Hade jag för mig)
880 kr + (18 * 375) = 7630 kr efter 18 månader
Jag köpte mitt modem för ca 750 kr och valde Bostream så för att jämför så tar jag 18 månader där åxå
750 kr + 695 kr + (18 * 298) = 6809 kr
Man kännar en del att köpa sakerna och välja ex Bostream (298 kr/mån) eller Spray (299 kr/mån).
Sen ska man tänka på Support och det, det är ju en väldigt viktigt del som en del glömmer bort.Sv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
Sv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
Gillar inte Spray sen dom djävlades med min abonnemang för modemet (surfa 60 timmar för fast kostnad)
Men som sagt, smaken är som baken, deladSv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
Jag hatar alla lev av BB.
Specielt dom svinen som kör reklam på tv och radio.
/jonberSv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
/ DavidSv: Vad finns det för bredbandsleverantörer???
Kolla på: http://internetworld.idg.se/tjanster/bredband/...
Hittar du inget där lär du aldrig hitta något.