Baaah... det är inte många som hört talas om Progress, men för er som har det så satte en polare igång med att försöka skapa Hangman, vilket hittils har varit lite småbökigt! :-) Så nu är vi 3 st som små pysslar lite grann med det, dock främst han.. :-) Någon som känner sig mogen att utmana oss genom att skapa ett Hangman spel i progress innan vi är klara med vårat! :-D Du skulle kunna ge oss en hint om var Vi kan läsa om Progress, "never heard about it" Ni kan eventuellt hitta lite fakta om Progress på denna adress: www.progresstalk.com Progress är skräp. ett 4gl språk som igentligen bara var en databas motor från början *suck* "Progress är skräp. ett 4gl språk som igentligen bara var en databas motor från början *suck* "Hangman i Progress.
Skrivklåda var det! :-)Sv: Hangman i Progress.
Sv: Hangman i Progress.
// Mvh Freddan (glömt mitt lösen) :-(Sv: Hangman i Progress.
Jag sitter å jobbar dagligen med program skrivet i progress, å det är myyyyyycket buggit. jaja det var ju bara en åsikt =)Sv: Hangman i Progress.
Näe.. har du också upptäckt det! Jag anser att det är ett bra nybörjar språk, men det är fruktansvärt begränsat, hemskt att man inte ens kan skapa en dynamisk vektor (array).
Tragiskt!
Nåja undrade aldrig om det var bra eller inte, undrade bara om någon var mogen att utmana oss i att skapa Hangman i det...
kan dock säga att vi har som kört fast nu lite grann... *ler* Men vi har tagit oss en bit! :)