Jag känner instinktivt att detta är rätt. Borde inte Sverige skaffa Kärnvapen, nu när vi ändå är igång och rustar upp? >Borde inte Sverige skaffa Kärnvapen E du dum i huvet eller? Efter jag skrivit detta så har jag fått ett anbund från Norge <b> Fy faen fyfaen fyfaen Vaaa bra att det blev en islamsk kvinna som fick Fredspriset. MAnsi, jag brukar lite ironi för att klargöra hur absurt det är att börja placera ut robotar. Det tycker inte jag är ett steg till et fredligare samhälle.USA vill placera robotar i Europa !
När man hör uttaland från vissa Mullor så blir man betänksam.
(såg att det blir mulor(sterila åsnor , mycket slående !) om man stavar fel :-) )
Ingen större beundrare av USA administrationen Men ! i detta fall har dom rätt.
Tycker Sven
PS
Guld att dom valde henne till Fredspristagare Shirin Ebadi
DSSv: USA vill placera robotar i Europa !
Sv: USA vill placera robotar i Europa !
Det har Vi redan, jag har rensat plommon en hel vecka och sparat kärnorna.Sv: USA vill placera robotar i Europa !
När resten av den västra världen så föreslår du att Sverige ska rusta upp, förutom att vi kommer få hela FN efter oss så innebär även Kärnvapen en stor risk för oss människor. Ett litet misstag och vi ligger på sjöbotten som några döda kaniner.
inget kränvapen just nu i sverige...
...och låt det bli så
//månsSv: USA vill placera robotar i Europa !
Dom vill skaffa sig kärnvapen , så dom köper alla mina plommonkärnor. :-) glad blev jag.Sv: USA vill placera robotar i Europa !
Dom vill skaffa sig kärnvapen , så dom köper alla mina plommonkärnor. :-) glad blev jag.</b>
Vad sålde du dem för?
/MichaelSv: USA vill placera robotar i Europa !
Det är en historisk händelse , som Norrmännen har all heder av.!!!Sv: USA vill placera robotar i Europa !