Ursäkta att jag skriver men jag tyckte det var en så urbota dum fråga. För det första har vi redan fått den första snön här. Alltså vet jag och tror inte. Frågeställaren kanske tycker att det är underförstått att det är en speciell plats som menas typ världens centrum (=Stockholm?). Men för min del kan det lika gärna tänkas att det är Las Vegas som frågan gäller. Står inte första snön så gnäll bäst f** du vill Ja, här lär inte snön falla överhuvudtaget... så jag kan inte välja nåt alternativ. Då är du den andra personen jag vet som bor i Australien och hälsar på pellesoft med jämna mellanrum. Kan ju för övrigt kontra och säga att jag är avundsjuk på dig som bor där borta. Men så är det - det är viktigt att längta efter något. Jag vill ha snö tre dagar, 17:e och 24:e december. Vi här i Gävle området fick vår första riktiga bra snön kom den 21 Oktober 2003 eller mellan tisadagen och måndagen för det förja snöa redan sent på kvällen. En kompis sladdade av vägen det första han gjorde imorse. Man kan spela på allt första snöm mm.När tror du att den första snön faller?
Nu känner jag mig riktigt gnällig men då får ni väl tycka det.
/COSv: När tror du att den första snön faller?
Att ta saker förgivet tycker jag är ganska urbotat dumt // R-musSv: När tror du att den första snön faller?
Fast det är ju bara mitt eget fel att jag har bosatt mig i sydöstra Queensland.
Jag säger bara: Lyllos er som får se snö på riktigt i år!Sv: När tror du att den första snön faller?
Sv: När tror du att den första snön faller?
Den tredje och sista dagen ska vara när UER spelar in uppföljaren
till "Terror i barnbacken". (Vilket inte nödvändigtvis blir av.)
EDIT:
Nu är det snö här i Uppsala, fast jag tvivlar på att den är kvar
när jag vaknar någon gång vid två-tiden. Gonatt.
*Klockan är 05.02... piiiip*
EDIT igen:
När jag vaknade, vid ett-nånting, så var snön kvar, och nu är det fortfarande kvar.
För övrigt så beter sig forumet konstigt för mig.Sv: När tror du att den första snön faller?
Och i söndags så kom det en och annan snö flinga.
Men nu har vi vår riktiga snö i alla fall.
// WhiteWolf -DanielSv: När tror du att den första snön faller?
Inte nog med att eländet ligger kvar, det är snorhalt ute också,
jag gjorde en dubbelsaltomortal i morse med 9,5 i dykpoäng.
Tur att alla ben, händer och armar höll.
Ta det lugnt både till apostlahäst och till hästkrafter.
/Anna-KarinSv: När tror du att den första snön faller?
(För övrigt så funkar forumet bra för mig nu.)Sv: När tror du att den första snön faller?
Jag spelade på att Framfab skulle gå ner i dag 23/10 , jag sålde i går 22/10 och ökade
mitt innehav/räddade i AktieSM med 18 000:-