Min flickvän vill att jag skall stimulera musen. Jag har sökt på Google men inte hittat något. Hur skall jag göra? Kan jag använda C# till det? Sånt där är farligt har jag hört, läs mer här: http://www.skrattnet.se/datait/flickvan_3_2.asp Gå till en djuraffär och köp en mus, säg att du ska ha den till din orm. Klappar, smeker, slickar. > Gå till en djuraffär och köp en mus, Jag skrev djuraffär, inte datoraffär. Jag tycker hela grejen verkar mustisk. Hon pratade om att hon ville se min joystick också... Men det har jag ingen. Jag spelar aldrig. Programmerar bara. >Men det har jag ingen. OBS se till att musen och joysticken inte trasslar ihop sig för då kan behöva uppgradera din lilla sportbil till en större familjebil. Hur är det med ratt och pedal? Det behövs väl vid uppgraderingen. Hon tyckte att jag skulle köpa skydd också. Men hon sa inte om det var till musen eller joysticken... Antar att hon menar dammskydd iaf. Var får man tag på sådant? Pedalerna har du strax under joysticken. Du får nog fråga henne om det där med skydd.. Förr hade ju kungen provsmakare som kollade att maten var Ok innan kungen åt. Vissa möss har även en grej man kan pilla på med fingret och då rullar allting upp och ned.Stimulera musen
Sv: Stimulera musen
Sen går du hem och försöker stimulera den, om den tycker om det så kan
du göra samma procedur på din flickväns mus.Sv: Stimulera musen
Den kan få för sig att springa iväg, möss är rätt rädda djur har jag hört.Sv: Stimulera musen
Vilket märke bör jag välja? Logitech, Microsoft eller annat? Trådlös? Optisk eller mekanisk?
Jag har hört talas om dammråttor... Går det bra med sådana? Möss och råttor är väl nästan samma sak? Enligt min flickvän har jag gott om dem redan. Då behöver jag väl inte köpa några möss?Sv: Stimulera musen
En levande mus är billigare än en plastig.
För några år sedan köpte en kompis till mig
en mus där för ungefär 15 kr, denne gav han
sedan till sin orm som glupskt åt upp den.Sv: Stimulera musen
>denne gav han sedan till sin orm som glupskt åt upp den.
Vad rått!
Fast sa du inte att det var den tjej som sa att du skulle stimulera HENNES mus?
Då har hon ju naturligtvis redan en, det gäller bara att hitta den. Leta vid datorn, eller kolla om hon trots allt inte har någon bur nånstans.
Sen är jag lite tveksam till det där med stimulans. Det borde ju vara en ordform av stimuli, och stimuli definieras inom biologin som summan av alla sinnesintryck. Hörsel, syn, känsel, smak och lukt. Du får helt enkelt dansa runt samtidigt som du sjunger, och så får du mata den med dill samtidigt som du klappar den. (dill funkar som både lukt och smak).
Jävla besvär du har med din... tror fan jag får ta och göra slut med bruden snart om hon kommer med såna här krav. Skall man behöva ta sig till ett programmeringsforum för att förstå att man ska dansa omkring med dillkvistar i nävarna bara för att de skall bli nöjda?Sv: Stimulera musen
Då blir det till att köpa en, köp den billigaste så behöver du inte ångra dig efteråt.Sv: Stimulera musen
Som jag förstår det har tjejen ett par rattar, men pedal, var får man tag på det?Sv: Stimulera musen
EDIT:
Som skydd skulle jag vilja tipsa om plastfolie, funkar mycket bra.Sv: Stimulera musen
Om hon har låtit nån annan kille förut använda hennes mus utan skydd är sannolikheten större att hon ber dig använda skydd. Ni har väl ett öppet förhållande? ;)Sv: Stimulera musen
Du fär väl göra på samma sätt, skicka dit Norton (kanske USAs svar på Nisse på MP) så får han prova först för att kolla hur det står till på virusfronten.Sv: Stimulera musen