Dock svär jag för spamassasin känner inte igen headern på Outlook 2003 så nästan all information jag skickar ut blir spam. Har inte heller lyckats hitta någon mailadress till spamassasin för att meddela dom detta - hittar ni? Sånt man får ta för den goda saken,du hittar säkert en metod att vara seriös. <b>Har inte heller lyckats hitta någon mailadress till spamassasin för att meddela dom detta - hittar ni?</b> Appropå spam så har jag just betalat(!) för Eudora. Världens bästa mailprogram har nu junkmailfunktion med någon sorts "skitinnehållsberäkningsalgoritm". Funkar skitbra än så länge! Jag håller fortfarande på att lära upp det men hittills har det inte rensat bort ett enda mail som jag ville ha. Ungefär ett av 20 spam har slunkit igenom men jag antar att det bättrar sig, annars är det helt OK redan nu tycker jag. Använder MailWasher som funkar suveränt, slipper få in "skiten" i det mailprogram jag än har. Autodelete och funktioner för att läsa och radera mail redan på servern.Sv: Braaa !!! Telia o Spam
Sv: Braaa !!! Telia o Spam
Tycker inte ett dugg synd om dig, du ger ett intryck av att vara en närig djä...
på väldigt lösa "boliner"
Boliner :
seglar man för undanvindar behöver man inte styvhala bilinorna -
"linorna som gick från råseglens kanter för att sträcka dem så att skeppet
skulle gå så högt i vind som möjligt vid bidevindssegling".
Med lösa boliner kan man "koppla av, spela kort, dansa på däck
och i största allmänhet ta lätt på verksamheten"
Ett annat sätt som Vi säger i Skåne "goddagspilt"Sv: Braaa !!! Telia o Spam
Det är nog knappast så att de inte känner till detta, utan snarare så att en massa admins inte har uppdaterat sina regler... Här finns information om hur man går tillväga med den Mailserver jag använder, MDaemon http://www.mdaemontools.com/view_articles.php
/JohanSv: Braaa !!! Telia o Spam
/ DavidSv: Braaa !!! Telia o Spam