...vankas 24 dagar med suverän norsk underhållning! Ja den garvade jag åt. Skapa en tråd här i skrivklådan och diskutera på ni. Är det nya avsnitt eller samma? Jag måste se till att skaffa digitaltv-box innan dess nu när man inte har kabeltv längre! Det verkar vara samma avsnitt men denna gången skall jag inte missa starten, en av de goaste program som visats. Tyckte först att "vad är deta för skit" men när jag kollade noggrannare så insåg jag att det var ett av de bästa och roligaste jag sett på länge! Avsnitten kommer säkerligen att finnas att ladda ner också, då via mindre legala källor. Om det är samma gamla avsnitt så Nu är digitaltv-boxen införskaffad och klockan satt på ringning! :)Nu vankas den första och för alla med femman...
Såg ni det förra året så se det igen, missade ni det förra året så missa det inte i år!
"Tomtar på loftet" är nämligen tillbaka och jag önskar att Pelle fixar ett forum som vi kan diskutera dagens avsnitt i. Norrbaggarna har på ett lysande sätt fångat den icke-fungerande gruppdynamik som återfinns i SVT's Robinson, den småsinta människans hämdbegär man ser i famnen och den täta instängdheten Big Brother bjöd oss på. De har också lyckats fånga de lustiga regler och regeländringar alla serier bjudit på under åren men främst av allt har de kokat ihop vansinnigt roliga tävlingar.
Don't miss it, I won't!Sv: Nu vankas den första och för alla med femman...
Sv: Nu vankas den första och för alla med femman...
/JohanSv: Nu vankas den första och för alla med femman...
Rekommenderas helt klart!Sv: Nu vankas den första och för alla med femman...
Sv: Nu vankas den första och för alla med femman...
lär inte jag kolla på den.Sv: Nu vankas den första och för alla med femman...
/Johan