Som vanligt har man inte en susning om vad man ska ge i julklapp till sina släktingar. Tänkte därför att vi kanske kunde hjälpas åt lite här :) Bra idé! Din farsa kanske kan få en prenumeration på "Automobile" - har för mig det är gamla bilar. se www.kiosken.com eller nån svensk variant.. Molle: Jag tycker du ska ge en sån här t-shirt till din blivande flickvän http://www.thinkgeek.com/tshirts/ladies/5981/ Ge henne en konsverburk med skinka och sedan skriver du "I likhet med konserverad skinka håller vår kärlek för eviggt ända tills man lyfter på locket" Pelle: Det är en bra idé, men tyvärr prenumererar han redan på en liknande tidning. Det är så opersonligt med presentkort. Jag tror att jag ska ge gubben en fällkniv, är alltid bra att ha med sig. Till morsan får det nog bli någon prydnadssak, det är hur svårt som helst att hitta någon annat där...Julklappstips
Jag har ingen idé när det gäller mina föräldrar, mamma utan några direkta intressen förutom saker till hemmet. Farsan är intresserad av bilar av olika typer, mest äldre, annars inget bra "tema". Som ni ser kan presenter av mer generell typ passa in här :)
Hjälp mottages med glädje!
/JohanSv: Julklappstips
Själv söker jag en julklapp till en blivande flickvän (förhoppningsvis), funderar på en tröja eftersom hon inte tycker om att shoppa, åsikter? Kul om man trycker något internt på tröjan kanske? Lite idétorka...Sv: Julklappstips
Sv: Julklappstips
Undrar vad jag ska ge min flickvän i år (hon har redan t-shirten).. Tv-spel kanske? Eller smycken... Det går ju alltid hem.
Brorsan ska iallafall få min gamla digitalkamera :)
Men mor och far behöver jag också hjälp med!
FredrikSv: Julklappstips
Johan ge dom presentkort på bokhandeln, funkar alltid.Sv: Julklappstips
/JohanSv: Julklappstips
/Johan