Varför hoppa på denna vackra dam ? Wow det var många fula ord på så korta meningar :) Måste bara hålla med SvenPon i det mesta han skrev. Vill man plundra och förstöra ett bi-samhälle så Jag har väldigt svårt att bli upprörd över pälsar när jag utan att blinka accepterar att äta kött. Döda för att äta, döda för att klä på sig, eller döda för att det är kul (=jakt & fiske) är samma sak i mina ögon. Alla tre är acceptabla så länge det inte blir plågeri av det hela. Så Slivia får gärna skaffa fler pälsar för min del...Beträffande Silvias päls !
Den päls hon bar,bar hon med heder ! Ingen misstänker henne för att vara
rävmördare. Dessutom var den 30 år gammal. Idag skulle nog Hon och Jag
tänka annorlunda ! ?
41 miljoner till världens barn på en enkel kväll Whoooow !
Undrar hur mycket Skandiacheferna och Barnevik skänkte ???
Fö tycker jag att den djä.. Robinsonnissen från Norrtälje kan gå till en talpedagog
och framförallt lära sig vad som går hem. Djä.. "uppkomlingspucko".Så soose han är
Det är ju för fae.. lyteskomik att visa upp honom och låta honom vädra sina unnkna tankar !
Om han vill göra karriär så kan han gå till kommunisterna,där kommer dom skjuta
honom för hans djä.. talfel. Dom kommer aldrig "palla" för hans djä.. "bludder"
Hoppas att "fanskapet" sitter på plastsäte på sin "Harley" och att han har halmskor på sig.
Blir så djä.. arg på sådana här populärnissar med dubbelliv.
Har du bumullskasonger på dig din djä.. skit. Blir så fb så jag ser blått.
Nästa år skall jag skicka Svinläderhandskar till dig som du kan torka din stora röv med.
Ditt djä.. "kommunistpucko" kolla omkring dig vad du använder som kommer från djurriket.
Med hopp att någon klipp och klistrar och visar för "fanskapet"
Sven Sv: Beträffande Silvias päls !
Får hålla med dig lite om att dåkusåpor kändisar har inte såå mycket i huvudet.
Jag menar enda sättet för dom att vara med i tidningar eller tv/radio så måste dom
antingen hacka på en person eller ställa till skandal.
Kvällstidingarna är ju igentligen inte såå mycket bättre. gå knappt en dag utan det står något om Robinson-Namn, BigBrother-Namn eller Farmen-Namn.
Tyvärr så säljs sådant skit för folk verkar vara intresserad av det, jag är det inte
tycker det är rent löjligt.
Jag menar Janne (Naken-Janne) där har vi en som är kändiskåt som fasiken.
Sen har vi Emanuel (Personen som SvenPon skriver om här ovanför) undrar verkligen om han skulle hamna i riksdagen om han nu inte har varit med i Robinson, det tror jag inte.
Senaste tidningen skrev om (Aftonbladet) var Big Brother-Linda (eller vad hon nu heter) att hon ska vara med i Playboy för att visa det svenska idialen *asgarv* jisses.
Kan inte tidningarna sätta alla dåkusåpor personer i karatärn i några år så det kan skrivar lite mer saker som är intressantare
Mina små tankar i slutet på detta årSv: Beträffande Silvias päls !
Jag är själv från Norrtälje, och jag kan tala om att jag tror inte det är så många i vår kommun som är stolta över att ha honom som riksdagsman.
Han slank ju in där tack vare robinsonvinsten.
Kan också tala om att han har en del läder och/eller skinn på sin "KÄRA" HarleyDavidson-motorcykel.
Va kan det vara för djur som har fått plikta med sitt liv där tro?
Det där med talpedagog kanske man ska maila till honom om.
Eller så kanske jag ska klippa o klistra som SvenPon skrev.Sv: Beträffande Silvias päls !
bedövar man först bina med rök.
Svenskarna bedövar man med Robinson och
"jämställdhets-debatt" osv.Sv: Beträffande Silvias päls !
F ö retar det gallfeber på mig när militanta-veganpuckona hotar med att de har förgiftat kött. Varför hotar ingen kriminell köttätare tillbaka med att de förgiftat grönsaker? Jag skulle garva ihjäl mig den dagen det händer...tyvärr har jag spärrar mot sådana hot, annars skulle jag gjort det själv...