Negativa vibbar , gräv ner dig , lika bra. Kul att pellesoft:s surpuppa #1 säger så ;P >Sven , helt ärligt , har du torettes syndrom? >Sven , helt ärligt , har du torettes syndrom? tourettes syndrom är ju inte alls att man gör slumpmässiga ljud , det var ju ett helt program om det på tv för någon månad sedan. Okej, stämmer det du säger var min tidigare källa felaktig (eller tog inte upp alla aspekter av syndromet), det spelar ingen roll, det finns väl fortfarande inget som säger att man skulle skriva saker för det?Sv: Farmen
Du måste haft en svår barndom. Va fae... livet leker Vi går mot ett nytt år 2004
har du inget annat att sura till för , så blir det inte nådigt i din framtid .
Ta en lång skogsprommenad och få lite syre till hjärnan.Sv: Farmen
Lika bra att ösa på med allt så är fel nu innan vi börjar ett nytt år
Längtar du till Afrika sven? // R-musSv: Farmen
Jajamensan jag har synd rom hemma, fast det är Baccardi rom.
Torettes var slut på bolaget.Sv: Farmen
Hmm... hur skulle du kunna märka det genom internet?
Tourette's syndorm består ju i att man utstöter slumpmässiga skrik - tror jag är svårt att märka genom internet. (och för övrigt är just låten "tourette's" [observera lite första bokstav] med Nirvana en väldigt bra låt.)Sv: Farmen
tourettes kan vara allt från ofrivilliga rörelser till det man tvångsmässigt skriker ut könsord etc (enligt programmet inte så vanligt men förekommer iaf)
(och eftersom sven har en förmåga att svära och kalla alla för div namn så undrade jag..)
//RogerSv: Farmen