Varför listas plötsligt endast mina egna inlägg på skärmen när jag trycker på Forumlänken? Ingenting hjälper. En gång kom jag in efter att ha loggat ut, raderat cookien, stängt ner explorern, startat upp den igen och loggat in men det var bara en gång på dessa 50 talet olika försök. Hade samma och en del liknande problem. Bytte till Mozilla, och nu har jag i stort sett inga problem längre. Har haft samma fel, raderade cache/cookie. Loggade in/ut säkert 30 ggr. Jag tror att någonting förändrats med någon Patch i Internet Explorer. Jag hittar inte på några konstigheter men det har blivit jättestruligt att komma in - även för mig. Nu har det funkat felfritt några ggr men då har jag utelämnat "Logga in automatiskt". Så fort jag återgår till att försöka med automatisk inloggning är problemet där igen.Inloggningsfel
Sv: Inloggningsfel
Testa att lägga till www.pellesoft.se som trusted i IE.
Jag tror att problemet har med cookies att göra.
Förut så fick jag göra så att jag loggade in, gick till loginproblem, raderade min cookie och loggade in igen, då gick det.
//Anna-KarinSv: Inloggningsfel
Tråkigt!!!!!!!Sv: Inloggningsfel
Sv: Inloggningsfel
Gick in som guest då funkade det kanon.
Lämnade skiten och kom tillbaka några timmar senare, då funkade det.
Hittade efter det ett inlägg ifrån Pelle om detta felet [<b>Forumet kan visas felaktigt</b>]Sv: Inloggningsfel
Förslaget är att på framsidan välja "problem logga in". Skriva sitt lösen, stänga webbläsaren och gå in igen. Då brukar det släppa. Jag ändrade lite igår för att försöka få ordning på det , men kan banne mig inte hitta vad felet är.
Jag ber er ha överseende med detta tills jag kan spåra felet.
/PelleSv: Inloggningsfel