Kan Vi bygga Queen Mary 2 på Terra Hehe när du nämnde K-Pax så blev jag sugen att se den igen, tyvärr hade jag den inte hemma. Jag hittade dock filmer K-19 (Widowmaker) och D-Tox som tillsammans nästan blir K-Pax. Hmmm...kanske ska sticka och hyra den i stället. K-Pax måste man se minst 2 ggr, helst fler, ungefär som Gökboet:-) underbar film. I nån mening säger Prot , det finns minst 50 planeter som har samma sätt som Ni. "...det finns minst 50 planeter som har samma sätt som Ni." Hmm... K-Pax var skittråkig, och det var synd att den annars så talangfulle Spacey skulle ödsla tid på den filmen. K-Pax är bra, jag läste boken först. Sen några månader senare såg jag filmen.Queen Mary 2
Så kan Vi bygga Silja Symfoni på Månen (Luna).
Det var det klyfftigaste Buch har sagt och har som mål.
Gott Folk Vi är på väg att befolka andra planeter/satteliter. Resan har börjat. !
Aniara av den goooa Blekingen är på väg att förverligas.
Jag blir jätteglad och önskar att jag kunde bli 200 år.
Min favorit film K-Pax
Skulle vara intressant att ha en tråd om hur Ni upplever Film K-Pax.
Ang rymdköret :
Helt "outstanding" min katt begriper inget , min hund begriper inget, min sambo
begriper inget, jag sitter och kollar högupplösningsbilder från Marsytan.Sv: Queen Mary 2
Sv: Queen Mary 2
Sv: Queen Mary 2
Det gör mig trygg och sen blir det hårda förhandlingar.Sv: Queen Mary 2
Och på varje planet en Buch, oj oj oj
Undrar om de kör Windows också ?Sv: Queen Mary 2
Jag tyckte K-Pax var cool... Fast jag kan inte säga att jag fattade den.
Den kändes lite new-age??
Fast Kevin är ju oftast en behållning :-)
Men jag gillar skumma filmer (Memento är en av mina favoriter). Har haft långa diskutioner angående den rullen. Mumma!!
Tjing!Sv: Queen Mary 2
MS (som nu blev sugen på att se The Usual Suspects för femtielfte gången istället)Sv: Queen Mary 2
Kan inte säga att jag blev besviken, en bra filmatisering.