Hur kan människor med förståndet i behåll tro att man kan bygga 9 m höga murar Amen! Äntligen ett inlägg från dig Sven som jag kan skriva under på utan några förbehåll :-) >Amen! Äntligen ett inlägg från dig Sven som jag kan skriva under på utan några förbehåll :-) Sen tycker jag att den bästa historia jag hört på senaste tid är den av en muslimsk kvinna.Historien kommer att dömma dom !
för att utelåsa sociala problem.Jag tycker synd om Israels folk som styrs av dessa
mörkermänn. Helt otrolig när Vi nyss rivit Berlinmuren så bygger judarna en ny. !!!
Jag har stor respekt för Judarnas lidande och historia. Men !!! detta är ju helt sannslöst.
Dom är sjuka.Sv: Historien kommer att dömma dom !
Dom har tappat kontrollen helt verkar det som. Det blir ju inte bättre av att dom åtnjuter USA:s ensidiga support både finansiellt, militärt och givetvis via vetorätten i FN. Det är klart, om USA säger att du har rätt och försvarar allt du gör så blir man väl till slut så kaxig att man tror att man kan göra vad som helst!? Bara en gissning...Sv: Historien kommer att dömma dom !
Ni får stå ut med att dett finns en "knäppskalle" som kanske inte alltid skriver
som Ni tycker.
Ibland skäms jag själv. Men ! lagt kort ligger ! Innerst inner är jag snäll,
jag älskar barn och djur.
Ha det Gott Folk.Sv: Historien kommer att dömma dom !
Hon åkte till Mecka på pilgrimsfärd som alla goda muslimer gör. I trängslen där kring "Kaba"
den stora svarta stenen kände hon en hand på sin rumpa. Hon ignorerarde det.
Det måste vara Gud som känner på mig :-) *LOL*
Sanningen Är , att det är där alla sk. goda muslimer "tar för sig" och lever ett skabröst liv.
Ha det igen