>Problem med denna site? Siffran 1 och 9 sitter väl inte så långt i från varandra ;-) Tack för att du säger till men ett inlägg i forumet är väl att ta i. Räcker det inte med ett imail? Pelle! Det är faktiskt lite lustigt det här med inloggningen...Pelle ute i tid!!!
>2004-09-29
>Något ställer till det ordentligt för er som inte har..
Det är väll roligt att kunna sia om framtiden, men att tro att det skall gå åt h-e är väll att misstro sig själv, eller?Sv: Pelle ute i tid!!!
Skämt å sido. Det går troll i det här med att sidorna pajar eftersom man inte är inloggad. Samtidigt känns det som att lägga ner en veckas jobb på något som skall skrotas om en månad rätt onödigt.
Jag ber om ursäkt att det strular med inloggninen och hoppas ni får till det på något sätt. Tror att någon säkerhetspatch gör att jag från koden inte skriver en cookie rätt och de som kört automatisk inloggning länge inte har några problem alls - bara de som är nya eller kör norton antivirus som inte tillåter att någon sida får skriva en cookie.
Det kan också vara så att du har en cookie med GUEST-kontot och det är borttaget för närvarande vilket just kan ställa till sådana problem. Se till att logga in med ert konto så skall det inte vara några problem.Sv: Pelle ute i tid!!!
Du får inte ta illa upp, men jag blev full i skratt, och trodde att jag var kvick.
Den gick alltså inte hem...
Pelle kommenterar: Jodå, jag gillar skämt så sluta inte med det.Sv: Pelle ute i tid!!!
Vanligtvis surfar jag med Mozilla Firebird. När jag ska logga in på Pellesoft så funkar det oftast inte (men ibland) och jag får Hej till Pellesoft! på startsidan. Enklaste sättet för mig att logga in har jag märkt är (hör och häpna) att gå in på Problem att logga in sidan och välja att radera min cookie. Då kommer mitt användarnamn och mitt lösen upp och jag är inloggad. Så genom att radera cookien så aktiveras den, hur skumt som helst...
Med IE är det aldrig några problem.
Det här är inget som stör mig, speciellt inte nu när man går å väntar på nya Pellesoft!