Dessa djä.. sk feminister ,dom saknar fullständig någon humorGen "Om man går in på en toalett där dessa piloter sköter sina behov,kan man höra från nått bås. >Watertouch heter det om vi ska använda lite mer välkända termer :-)FlummVänster är på G !
All heder till dom som gjort dena annons. "Den var ju bara för bra"
Nu vet jag att Vi Hammarbyare kommer att sätta in en "motstött"
Det blir inte nådigt ! (Grönt vs Svart)
Citat:
"AIK:s skämtsamma annons inför derbyt mot Hammarby i superallsvenskan fick
vänsterpartisten Inger Stark att reagera. Enligt vänsterpartiet är annonsen
"byggd på klassisk patriarkal härskarteknik, att se ned på allt som är kvinnligt".
Ett tusenfaldt FyFae....
Vilka idioter till feminister,annonsen är kanonkul.
Iofs är jag ingen AIK fans ,men ! det här var skitroligt,
(Hammarbyare med stringtrosor) kommit ner söderöver det privata :-)
Avd Bajshumor : När jag presterar en mörk bajskorv så kallar jag honom AIK:are
"Nu kom det en AIK:are till"
Mer bajshumor : Vi killar tycker lite mer om det än små söta flickor.
I Flygvapnet är det väldigt viktigt för stridspiloter att hålla magen i ordning.
Därför är man noga med kosten innan viktiga uppdrag.
Om man går in på en toalett där dessa piloter sköter sina behov,kan man höra från nått bås.
"Madagaskar" högt och tydligt
Det betyder att han producerat en korv som när den lämnar ringmuskeln är så lång
att den når ända ner till vattenytan i toaletten.
Bra kosthållning :-) Hård i "face:et" lös i magen ! gäller de flesta skitstövlar !
Det är så man kollar dom lätt . Gör så feminister "kolla deras bajs" och ditt Eget.!
Bajsolog SvenPon (jävligt jobbigt men vad gör man inte :-))Sv: FlummVänster är på G !
"Madagaskar" högt och tydligt
Det betyder att han producerat en korv som när den lämnar ringmuskeln är så lång
att den når ända ner till vattenytan i toaletten."
Watertouch heter det om vi ska använda lite mer välkända termer :-)Sv: FlummVänster är på G !
Typiskt att det skulle ha ett engleskt namn. Amerikanerna har ju generellt grundare toalettstolar än vi har här så det måste ju vara mycket lättare för dem att lyckas med denna bedrift.
Fascinerande ämne.
MS