Skandias förre finanschef Ulf Spång har anhållits, misstänkt för trolöshet mot huvudman. Givetvis borde Ulf Spång skämmas, men varför ska han dömas hårdare än Sveriges övriga förbrytare? 1. Vi är inte i Kina så dödstraff lär inte vara aktuellt. >pedofiler som berövar barn deras barndom, eller fungerar sosse-Sverige Nu är jag inte med Sven, vad är du besviken på mig för??? Det jag ville få fram, gamle man, var att när "mäktige män" med lite pengar begår brott så Braaa ! Skräm upp packet !
"Då är det farväl till släkt och vänner och alla som du känner"
Björn Avselius ler i sin himmel , ha det broder.
Hade det varit i Kina hade dom riskerat dödsstraff !Sv: Braaa ! Skräm upp packet !
Nog är det väl värre med pedofiler som berövar barn deras barndom, eller fungerar sosse-Sverige så
att de som begår grövst brott får minst straff?
Och dödsstraff, gamle Sven roar som vanligt, varför fungerar inte vanliga svenska hotell(läs fängelse)
för denne man?
/MichaelSv: Braaa ! Skräm upp packet !
2. Han är anhållen och inte dömd, oavsett vilket så har han gjort fel men absolut inte lika fel som de som gett honom makten att göra så fel.Sv: Braaa ! Skräm upp packet !
Kvalificerat djä.. bull försöker växla olika brott mot varandra.
Det visar vad det är för klass på din hjärna. Jag är besviken Sopor(Trash)
Edit : läser slarvigt det är MK som skriver "bull"
Vafaen bli in pedofoli med dessa Girigbukar, dom kanskae har ägnat sig till
detta också, dom har ju haft råd. Vet att det finns en ryssmaffia som kan bjuda på
att du får ta ihjäl en tonåring om du har pengar. Dessa män har pengar !
Allting går att köpa ! Jag vill knulla en tonåring sen vill jag strypa henne. Vad kostar det !!!Sv: Braaa ! Skräm upp packet !
Jag konstaterade att vi inte var i Kina och att min ståndpunkt är att det brottsliga är att ge en änniska befogenheter så han kan göra lite som han vill. "People are people", dvs vi kommer alltid att vara gnidiga och egenkära oavsett vilken fasad vi visar utåt, se bara på Gudrun...
Att sedan MK tycker att ekonomiska brott ska ge lägre straff än pedofili och andra brott mot person i allmänhet får stå för honom (även om jag håller med).Sv: Braaa ! Skräm upp packet !
med ekonomisk inriktning så uppmärksammas detta land och rike runt. Man kan läsa om när
dessa män "bryter ihop", och man kan samtidigt få se bilder inifrån de "celler" där de suttit.
Men du hurrar ju för "Dessa män har pengar !". Detta är förmodligen enda anledningen till att du är
glad. Visst har de begått en olaglig handling, men varför ska de uppmärksammas mer än de övriga
brottslingarna i landet?
<b>Det visar vad det är för klass på din hjärna.</b>
Sven, jag ger dig gärna privatlektioner gällande både politik och samhällsfrågor. Vem vet,
du kanske till och med lär dig argumentera på ett riktigt sätt då med.
=)
/Michael