Vad är det man slår innan numret för att man inte ska synas på den andres presentatör? Vet inte om det är *31# eller #31# men något i stil med det är det... Jag vet däremot att det står i början på telefonkatalogen hur man gör detta.. har ingen telefonkatalog däremot så jag kan inte svara säkert. det funkar till nalle me. o det funkar från nalle, kolla me din operatör. Du kan även skicka hemliga sms med *hn# tror jag det var.. Sen om det bara funkar med Telia det vet jag inte.. En sjuk sak ang detta, jag betalar för att FÅ andras nr att synas hos mig, samtidigt finns det folk som betalar för att INTE synas, hur går det då om denne ringer mig? Äh... Det finns folk som har anledning att inte vilja synas, även om jag inte vet varför... :) Man kan väl även undra varför man i fasta nätet ska behöva betala för nummerpresentation, medan det fungerar som standard i det mobila nätet... Jag vill inte synas, så är det ju men att nisse betalar för att se mig som då inte går e ju lite galet ju:) Det finns ju många Telemarketingföretag som inte vill synas .... >Du kan även skicka hemliga sms med *hn# tror jag det var.. Sen om det bara funkar med Telia det vet jag inte.. Observera att Björn har lyckats med att återuppväcka tre stycken riktigt jävla gamla trådar; denna är från 2004. Alltså kan diskussionen vara tämligen felaktig.Inte synas på nummerpresentatören
Har nån vag aning om att det är #31# stämmer det?
Funkar det även när man ringer till en nalle?Sv: Inte synas på nummerpresentatören
Sv: Inte synas på nummerpresentatören
/BSv: Inte synas på nummerpresentatören
Jo jag betalar för en tjänst jag inte kan nyttja.
Detta må låta petigt men jag är juinte ensam om att betala för detta.
Tror telia drar in storkovan för en tjänst som inte funkar i alla lägen.
/BSv: Inte synas på nummerpresentatören
O som kommentar på nästa påstående håller jag me men svaret är väl $$$$$$ kan ja tro.
/BSv:Inte synas på nummerpresentatören
Kolla på leffeboy.com där finns en lista på såna.Sv: Inte synas på nummerpresentatören
Blev det inte förbjudet att ha tjänst för anonyma sms ?
Det blev ju ett stort problem med mobbning och trakasserier.
Möjligen vaar det bara några bolag som frivilligt tog bort möjligheten ?Sv:Inte synas på nummerpresentatören