Fanns för ett tag sedan en besserwiser vid namn Andreas Hillqvist som aktivt deltog med svar på inlägg rörande VB, ASP, Access och databaser. Han träffa en brud och flyttade till bermuda. Men jag hörde att det sprack och han är på väg hem för att fortsätta sin kamp med att hjälpa till, besservissra och vara till allmänt förtret ;-) Har också undrat var han tog vägen, jag har fått många bra tipps och lösningar från honom. Hoppas han kommer tillbaka. Har undrat även jag. Utgår ifrån att du menade Andreas och inte Anders som du skrev. Det var ett skämt .... -Hi, hi Visste inte att det var en tävling? Vad jag hörde sökte han praktikplats som hissmontör men fick ingen. Började istället studera till elektriker. Såja, såja, Det blir nog stor "pöjke" av dig med så småningom ;-)Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Har ni några teorier vart han tog vägen?
Kommer han tillbaks?Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Vi saknar honom - vi saknar alla som försvinner, och det är ok, bara de kommer tillbaks till familjen nån gång med livstecken :-)Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Sist man hörde något hade han blivit hiss montör har jag för mig.
Kommer ihåg detta då jag var otroligt less på det jobb jag hade då.
Blev faktiskt faktiskt riktigt avundsjuk på Andreas.Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Twix, du blev medlem 2000-10-31. Frågan är nog vart du tog vägen under senaste åren om du inte känner Andreas genom alla inlägg han gjort
Jag uppfattar Andreas som en mycket duktig programerare som flitigt besökte Pellesoft och hjälpte många, både nybörjare och proffs, att knäcka luriga problem.Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Eftersom du uppenbarligen inte förstod det:
Andreas Hillqvist skrev själv ett skämtsamt inlägg om sig själv ...Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Vart tog du själv vägen, Twix ?
Du har besökt pellesoft 186 gånger sedan 2000
(Andreas 6379 gånger)Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Lägg ner nu - det var ett skämt - ok?Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Men ajg tror inte det är rätt kariärr. Han kanske skulle läsa på Universitetet eller något. Kanske doktorera inom något med datorer.
Blir nog inget vettig av den där Andreas. Programmera kan han ju inte...Sv: Vart tog Andreas Hillqvist vägen?
Prästen på elektrikerns begravning, "Nu är du äntligen jordad"