Försvinn ur mitt liv. Treutiger sa det : "Där försvann Robban ur tv-historien...". Man kan alltid hoppas på att han är portad från alla media tills han kan uppföra sej som folk. Hörde en kommentar i morse i P4 Västerbotten som jag tycker är riktigt mitt i prick. På tal om "såpor" Farmen Tyvärr har han ju ingen fantasi heller...idag i Expressen sa han att han skulle skapa ett "nytt" tv-program. Han skulle klä ut sig som en hund och jucka mot Mona Sahlins ben på 1 maj...Snacka om att sno Gert Fylkings koncept (som för övrigt är extremt usel underhållning, på samma nivå som kiss och bajsskämt) med den juckande hunden... Hela Robinson är sorgligt! Denna debatt gangnar bara den där Robban. Gratis reklam.... Håller med dig MGK!Robinson-robban
Hoppas bara media kan släppa honom nu och låta honom tyna bort. Vilken idiot...Sv: Robinson-robban
Sv: Robinson-robban
"Dom kan gott dras med det mediamonster dom själva har skapat"
//JanneSv: Robinson-robban
"Klangen" Thorsten är ju helt underbar. Så skall dom tas ,nu tar Vi Max nästa gång
och sedan "fjanten" Marcus så blir det ordning på Farmen.
Är barnsligt förtjust i att se den psykologiska utvecklingen på hur det funkar när
man för tillsammans folk ur olika miljöer.Den gamle kompanichefen i mig får en "kick".
Den du minst anar, stiger plötsligt fram när det börjar brinna i rö....
Underskatta Aldrig Någon !Sv: Robinson-robban
Det är ju precis detta han vill, att tidningar ska skriva honom, att vi ska diskutera honom.
Idag stod det på Aftonbladet: "Robban hade sex på krog....", eller nå´t liknande.
Vem FAN bryr sig!
Det bästa vore om ingen skrev ett ord om honom!
/Jocke