Tycker det är facinerande att se och höra hur människor funkar Varför är du inte Kompanichef längre, blev du degraderad? >Varför är du inte Kompanichef längre, blev du degraderad? Harmonisk kan väl ifrågasättas.... Exakt , jag skrev ju harmonisk, då biter inte sånt onyanserat "bull" :-) <B>Det var Maggi jag menade , en riktigt djä... tjyvkärring. Hon skulle straffknu.....sFarmen Jag är barnsligt facinerad
när dom "föses" ihop utan eget val.
Klangen är en äkta Skånekämpe, så skall dom tas.
Dessa dj.. kärringar som pladdrar och har åsikter och när det väl kommer till kritan
så vänder dom "kappa" så det blir löjligt.
Den värsta av dom alla är hon den ljusa äldre "ytisen" hon skulle vara ständig piga !
Den andra "käbbelfi.... L är likadan.Hoppas hon åker ut i nästa tvekamp.
Men som sagt, som gammal kompanichef tycker jag att det är facinerande.Sv: Farmen Jag är barnsligt facinerad
Sv: Farmen Jag är barnsligt facinerad
Tvärt om , dom tyckte jag skulle bli ÖB men jag ville inte komma högre.
DVS inte befordras till min inkompetensnivå,man ser det dagligen hur "nissar"
som passerat denna kompetens blir chefer. Jag tog pension och är nu en harmonisk "besserwisser"
Det var Maggi jag menade , en riktigt djä... tjyvkärring. Hon skulle straffknu.....s
med slak k.. och kalkad ryggrad. :-)Sv: Farmen Jag är barnsligt facinerad
Grinig gubbdjävel passar nog bättre, men det antar jag att du hört och ignorerat 10000 ggr redan...
*Suck*Sv: Farmen Jag är barnsligt facinerad
Sv: Farmen Jag är barnsligt facinerad
med slak k.. och kalkad ryggrad. :-) </B>
Din formulereng väcker avsky hos mig.
Kan du inte välja att formulera dig på ett sätt som är mindre stöttande? Vad har sex med det hela att göra. Att låta som en våldtäksman anser jag ytterst olämpligt. Jag ser detta som sexuellatrakasserier mot de stackare som råkar läsa ditt inlägg.
<code> </code>