Det är väl inte så märkvärdigt att Vi lägger in lite självförsvar och regler <b> <"nedmonterad" 2020 <"nedmonterad" 2020 >Att exemplifiera de nya staternas införlivande i EU med att införliva hela afrika tycker jag haltar rejält. Snarare du som är okunnig och som kommer dragandes med "bull" hela tiden. >Ibland undrar jag över dina flamebaits Sven... >Mer främlingsfientlighet är vi inte betjänt av i detta land.Välfärdsstaten !
när det nu kommer med så många nya EU medborgare.
Vi har ju facit på hur det funkar.Det var/är stora våndor för V Tyskland när
Ö Tyskland införlivades.Samma scenario kommer att inträffa i EU efter 1 maj.
Vi skall skaffa oss andrum/rådrum fram till 2011 som övriga EU har tänkt sig.
Mest besviken är jag på Maud Olofsson som populistiskt gör en massa ogenomtänkta
uttalande.Fö är det stor skam att ingen vågat ta i frågant förrän 11:59:59.
Tänk på ytteligheter .1 maj är det fritt fram för alla som bor i Afrika att komma
hit och jobba och ta del av vår välfärd.Då djä skulle det bli liv i luckan.
Var går gränsen,var finns självbevarelseinstinkten och hur/när skall den få verka ? Sv: Välfärdsstaten !
Tänk på ytteligheter .1 maj är det fritt fram för alla som bor i Afrika att komma
hit och jobba och ta del av vår välfärd.Då djä skulle det bli liv i luckan.</b>
Varför ska det bli "liv i luckan" över att andra människor får möjlighet att arbeta?
Och häromdagen kunde vi läsa i DN att välfärden är helt "nedmonterad" 2020, undrar
varför inte Sven uppmärksammade denna rapport, då den innehöll en hel del nyttigheter
och trevlig information? - Detta kanske inte passade Svens politiska åsikter?
/MichaelSv: Välfärdsstaten !
Kvalificerat dj.... bullshit ,jag skulle var glad om jag kunne se till 2005.
Den enda ursäkten på ditt "bull" är att du är bara <= 20 Vakna din söta f....Sv: Välfärdsstaten !
Den enda ursäkten på ditt "bull" är att du är bara <= 20 Vakna ditt söta f.... skap
Kvalificerat dj.... bullshit ,jag skulle var glad om jag kunne se till 2005.
Den enda ursäkten på ditt "bull" är att du är bara <= 20 Vakna ditt djä.. Ålarens.Sv: Välfärdsstaten !
Det var mitt sätt att dra det till ytterligheter,var nånstans kommer Vi till mitten ?Sv: Välfärdsstaten !
Och tack för påminnelsen, är ju faktiskt äldre än 20 ;)
/MichaelSv: Välfärdsstaten !
Förstår "ärligt" inte riktigt vad det betyder !
Men jag hatar negrer, judar och rashatare . sug på den din skit !Sv: Välfärdsstaten !
Blev inte du en rasist själv nu?
Lär dig att acceptera judar och negrer, de smittar knappast med någon otrevlig sjukdom.
Ge folk en chans innan du dömer dem, själv fick jag en flash back på en diskussion Trash och jag hade för några år sedan om hur man skulle se på folk.
Träffar jag en ny människa oavsett hudfärg och kön så ger jag personen en chans att visa vem h*n är innan jag dömer.
Det är som Ylva sade, Man får suga på karamellen, gillar man den inte spottar man ut den, annars sväljer man den, men man måste prova i alla fall.
Sagt av klok Trash: "Prata med varandra, inte mot."
//Anna-KarinSv: Välfärdsstaten !
Så fort någon förespråkar krav på arbetstillsånd i Sverige
bemöts han med ord som "främlingsfientlig".
Var i världen hittar man ett land där man fritt kan slå
sig ner och ta ett jobb och åtnjuter sociala förmåner från
första dagen? Men dom är väl främlingsfientliga överallt.?